پیشتازی خط میانی رئال با کروس در لالیگا

هافبک آلمانی تیم رئال مادرید در این فصل از رقابت‌ها موفق شده با نمایش عملکردی خوب، مثل همیشه خط میانی رئال را به یکی از بهترین‌ها در جهان تبدیل کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، به مقصد رساندن بیش از ۹۳ درصد پاس‌ها تا اینجای مسابقات، رکوردی است که کمتر بازیکنی می‌تواند بر جای بگذارد و با توجه به ثبت چنین اعداد و ارقامی، تونی کروس بدون شک بهترین پاسور لالیگای اسپانیا محسوب می‌شود.

تا اینجای فصل تونی کروس موفق به رساندن ۹۳.۲ درصد از پاس‌های خود به مقصد شده است که از این حیث او را در جایگاه اول بازیکنان لالیگا قرار می‌دهد. کوکه با ۹۰.۲ درصد و فرانکی دی یونگ با ۸۹.۹ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

با بررسی بیشتر آمار کروس مشخص می‌شود که وی ۸۰۷ پاس از ۸۶۶ پاس خود را به مقصد رسانده که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود. اگرچه خط میانی رئال مادرید در این فصل بهترین شرایط خود را طی نمی‌کند، اما تونی کروس نشان داده است که همچنان از بهترین پاسورهای دنیا محسوب می‌شود.

اگرچه رئالی‌ها در ابتدای فصل عملکرد جالبی نداشتند، اما رفته رفته بازیکنان زیدان توانستند بازی‌های بهتری از خود به نمایش بگذارند و در حال حاضر زوج کروس و مودریچ در خط میانی رئال مادرید به کیفیت خوبی که از آن انتظار می‌رفت بازگشته است تا هواداران رئال بیش از گذشته به کسب جام در این فصل امیدوار شوند.

کد خبر 465312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.