سوارز و مسی بار دیگر هم تیمی می‌شوند؟

یکی در اندیشه ترک بارسلونا و دیگری در نزدیکی خداحافظی از فوتبال اسپانیا، ستارگان چندین فصل گذشته بارسلونا در تیم جدیدی، هم تیمی خواهند شد؟

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، چند روز قبل بود که لیونل مسی در یکی از مصاحبه‌های خود عنوان کرد که مایل است در آینده نزدیک در کشور آمریکا زندگی کند و به یکی از تیم‌های لیگ حرفه‌ای این کشور بپیوندد. این صحبت‌ها باعث شد تا در خصوص آینده مسی گمانه‌زنی‌های زیادی بشود و برخی مقصد بعدی او را آمریکا بدانند.

بر اساس برخی گمانه زنی‌های پیش بینی می‌شود که مسی نهایتاً در سال ۲۰۲۲ به تیم اینتر میامی در لیگ ام ال اس آمریکا بپیوندد. دیوید بکهام به عنوان یکی از مؤسسان این باشگاه، برای جذب مسی تلاش بسیاری کرده و در مصاحبه‌های خود از برنامه‌هایش برای جذب بازیکنان بزرگ صحبت کرده بود. به همین دلیل دور از انتظار نیست که لیونل مسی به اینتر میامی بپیوندد.

همچنین پیش بینی می‌شود که به دلیل همکاری بسیار خوب مسی و سوارز و دوران درخشانی که این دو بازیکن در کنار یکدیگر داشتند، مهاجم اروگوئه‌ای نیز همراه با مسی به یک تیم برود. مشخصاً ستاره آرژانتینی بارسا پیش از این اعلام کرده بود که نحوه قطع همکاری باشگاه بارسلونا با لوئیس سوارز یکی از دلایلی است که او را به فکر ترک این تیم انداخته و رابطه خوب میان این دو بازیکن می‌تواند نوید بخش همکاری‌های بیشتر در آینده باشد.

کد خبر 465308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.