اتریش پیشرو در ترویج حمل و نقل دیجیتالی

اپراتور حمل و نقل عمومی وین، پایتخت اتریش، تا کنون نرم‌افزارهای بازی و ده‌ها رویداد جالب را به صورت مجازی برای شهروندان خود فراهم آورده و اخیرا از ایجاد امکان حمل و نقل دیجیتالی خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همه‌گیری ویروس کرونا زندگی روزانه مردم در سراسر دنیا را با مشکل مواجه کرده که در این بین، سیستم حمل و نقل عمومی بیشترین آسیب را متحمل شده است. کاهش چشمگیر مسافران این وسایل، اعمال قوانین سختگیرانه بر تردد آن‌ها و کاهش ترافیک، اپراتورهای این سیستم‌ها را به تجدیدنظر در مورد طراحی وسایل نقلیه عمومی و سازگارسازی آن‌ها با شرایط مختلف، نظیر شیوع بیماری کووید -۱۹ ترغیب کرده است.

شهردار وین، در این راستا سعی کرده است از همان آغاز ظهور کرونا ویروس جدید، استراتژی‌هایی موثر برای حل مشکل و جذب دوباره، اما ایمن مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل فراهم آورد. اپراتور حمل و نقل عمومی Wiener Linien نیز در طراحی ایده‌های خلاقانه و تجربه مجازی سفر با این وسایل به همکاری با شهردار پایتخت اتریش پرداخته و تا کنون نرم‌افزارهای مفید زیادی را در اختیار شهروندان قرار داده است.

نرم‌افزار جدیدی که از هفته گذشته در اختیار ساکنان پایتخت قرار گرفته است، برنامه‌ای آزمایشی خواهد بود که با نصب روی گوشی‌های هوشمند، مردم را به قلب کمپانی حمل و نقل به روشی کاملاً نوین هدایت می‌کند. علاوه براین، افرادی که این نرم‌افزار نصب می‌کنند می‌توانند با هر سن و توانایی به امکانات متعدد نرم‌افزار شامل بازی‌های مختلف، کلیپ‌های جالب و بسیاری از حقایق در مورد حمل و نقل عمومی دست یابند. مدیر شرکت Wiener Linien در نظر دارد از این طریق پیشگام دیجیتالی کردن امکانات حمل و نقل عمومی به روش جذاب در جهان شود و یک بار دیگر مردم را به سمت استفاده از این وسایل ترغیب کند.

کد خبر 465277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.