بهره‌برداری از مجموعه پل‌های سردار شهید سلیمانی تا ۸۸ روز آینده

شهردار اصفهان گفت: مجموعه پل‌ها و نقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی تا ۸۸ روز آینده افتتاح شده و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی امروز _چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه ۹۹_ در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر، اظهار کرد: در ادامه تشکیل جلسات عمرانی چهارشنبه‌ها، امروز از پروژه‌های پل آفتاب، زیرگذر قهجاورستان، پل روی کانال آب در جاده منتهی به پل آفتاب و پل بهاران و مسیرهای واقع شده در طرح آزادسازی برای اجرای حلقه چهارم ترافیکی شهر بازدید و بررسی‌های لازم انجام شد.

وی با اشاره به بررسی نقاط قوت و ضعف در اجرای پروژه‌ها افزود: با توجه به شرایط موجود و علی‌رغم مشکلات غیرقابل پیش بینی که حادث می‌شود تا ۸۸ روز آینده مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: پیگیر یافتن راهکارهای جدید برای رفع مشکلات مالی هستیم تا پیمانکاران با قدرت، فعالیت عمرانی خود را ادامه داده و پروژه‌ها در موعد مقرر به اتمام برسد.

وی با اشاره به خرید دو رام قطار شهری شامل ۱۰ واگن، اظهار امیدواری کرد: ۱۰ واگن قطار شهری به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان تا هفته آینده وارد شهر اصفهان شود.

نوروزی گفت: این واگن‌ها پس از اضافه شدن به ناوگان حمل و نقل ریلی شهر، ظرفیت جابه جایی روزانه ۳۰ هزار نفر مسافر را به قطار شهری اصفهان اضافه خواهد کرد و سرفاصله زمانی حرکت رام‌ها را کاهش خواهد داد.

کد خبر 465270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.