پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه ساختمان آتش‌نشانی گوگد

شهردار گوگد گفت: ۷۵ درصد از عملیات عمرانی احداث ساختمان آتش‌نشانی این شهر تحت نظارت واحد فنی و عمرانی شهرداری در حال انجام است.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به توسعه  بافت‌های مختلف شهری و تحت پوشش بودن ۲۰ روستای اطراف این شهر، پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گوگد مهم و اثرگذار است.

وی افزود: اجرای این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای ۶۰۰ مترمربع از سال‌های قبل شروع شده بود، اما به دلیل نبود منابع مالی در حد فونداسیون باقی مانده بود.

شهردار گوگد اضافه کرد: این پروژه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر با شتاب بیشتر در حال اجرا است و اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی‌محمدی افزود: به منظور تسریع در اجرای پروژه ایستگاه آتش‌نشانی بازدیدهای هفتگی انجام می‌شود تا با بررسی مشکلات پیش رو، اقدامات لازم جهت تسریع در تکمیل و اتمام این پروژه بشود تا با پوشش سریع‌تر و مطلوب‌تر حوادث امداد و نجات رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

وی تصریح کرد: آشیانه توقف خودروهای امداد و نجات، بخش اداری، سوئیت اسکان در مواقع بحران و منبع ذخیره آب در محوطه این ساختمان لحاظ شده است.

شهردار گوگد با تأکید بر اینکه مسئولان استان و شهرستان باید در زمینه تأمین خودرو و تجهیزات این شهرداری را یاری دهند، گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و جهت تکمیل و بهره‌برداری به ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز داریم که تلاش برای تأمین اعتبار و اتمام پروژه ساختمان آتش نشانی در الویت شهرداری گوگد است.

کد خبر 465235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.