بازگشایی باغ رضوان و آرامستان‌های محلی/برگزاری مجلس ترحیم ممنوع است

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از بازگشایی باغ رضوان و آرامستان های محلی خبر داد و گفت: برگزاری مجالس ترحیم همچنان ممنوع است.

به گزارش ایمنا، احمدرضا مرادی در این باره اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا از هشتم آذرماه در راستای رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا ورودی‌های باغ رضوان و آرامستان های محلی بسته شد و برگزاری مجالس ترحیم نیز در آرامستان‌ها امکان پذیر نبود.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری شهروندان در ایام مسدود بودن ورودی‌های آرامستان ها تصریح کرد: ورودی‌های آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی باز گشایی می‌شود، اما برگزاری مجالس ترحیم همچنان ممنوع است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: شهروندان در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا علاوه بر توجه به اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی باید از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط‌های سربسته خودداری کرده همچنین با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه افزود: حضور در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور می‌بایست با کمترین نفرات و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

مرادی خاطرنشان کرد: خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده نیز باید با کمترین نفرات و بسیار محدود همچنین در زمان کوتاه برای انجام آئین خاک‌سپاری به آرامستان باغ رضوان مراجعه کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد: از توزیع هرگونه مواد خوردنی و آشامیدنی غیر بسته بندی در قالب پذیرایی، خیرات و نذورات به شدت پرهیز کنند.

کد خبر 465220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.