شهرداری لوندویل به تجهیزات برف‌روبی نیاز دارد

شهردار لوندویل گفت: شهرداری این شهر نیازمند تامین یک دستگاه گریدر برای زمان بارش برف برای پاکسازی و بازگشایی معابر است.

نعمت یاورپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمامی نیروی ستاد مدیریت بحران شهرداری لوندویل بر اساس اطلاعیه‌ها و هشدارهای هواشناسی در حالت آماده‌باش هستند و این روند تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری لوندویل برگزار شده و تعداد ۲۷ نفر از نیروهای شهرداری به وظایف و مسئولیت خود در هنگام بحران به خوبی آشنا هستند و در زمان هشدار قرمز هواشناسی با حضور در مناطق تعیین شده به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

شهردار لوندویل عنوان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر دارای یک دستگاه لودر و سه دستگاه خودرو کمپرسی است.

یاورپور با تاکید بر اینکه شهرداری لوندویل در زمان بارش برف برای بازگشایی معابر نیازمند ماشین‌آلات سنگین برف‌روب مانند گریدر است، تصریح کرد: مدیریت شهری همه ساله در زمان بحران ناشی از بارش شدید برف، ماشین آلات سنگین را با دشواری از بخش خصوصی در آستارا یا اردبیل اجاره می‌کند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، انهار و کانال‌های سطح شهر لوندویل در سال جاری لایروبی شده است، اضافه کرد: واحد فضای سبز شهرداری نیز حدود یک ماه پیش درختان پرخطر فضای سبز شهری را برای جلوگیری از شکستگی در هنگام بارش برف با همکاری اداره برق هرس کرده است.

شهردار لوندویل با اشاره به اینکه سوخت گازوئیل ماشین‌آلات به مقدار لازم تهیه و ذخیره شده است، افزود: مدیریت شهری در سال جاری به مقدار لازم نمک خریداری و در انبار دپو کرده است و در صورت بارش برف، برای جلوگیری از یخ زدگی معابر، نمک پاشی خیابان‌ها از ساعات اولیه بامداد انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 465206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.