سوختگی شدید بانوی ۲۳ ساله بر اثر انفجار نشت گاز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی بر اثر نشت گاز در این شهر خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه یک بانوی ۲۳ ساله بر اثر سوختگی شدید، مصدوم و به بیمارستان اعزام شد.

شهرام مؤمنی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه انفجار توأم با آتش سوزی در ساعت ۱۹:۴۹ روز گذشته به مرکز کنترل ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۴ دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه واقع در بلوار خرمشهر، خیابان ۱۴ متری رشت اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ادامه داد: آتش نشانان در محل حادثه در طبقه اول ساختمانی دو طبقه، با مشاهده شعله و دود، در کمتر از ۱۰ دقیقه نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

مؤمنی علت وقوع انفجار توأم با آتش سوزی را نشت گاز از بخاری روشن عنوان کرد و گفت: در این حادثه بانوی ۲۳ ساله در منزل تنها بود که بر اثر شدت سوختگی بیش از ۹۰ درصد مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ولایت رشت منتقل شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه بر اثر شدت انفجار و حریق کلیه اسباب و اثاثیه داخل اتاق پذیرایی، بخشی از اتاق خواب‌ها و لوازم آشپزخانه در آتش سوخت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش نشانان از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شده بودند که پس از ایمن سازی محل حادثه و تخلیه کامل دود از طبقات ساختمان بعد از یک ساعت به آشیانه بازگشتند.

مؤمنی یادآور شد: به دلیل تاریکی و شرایط نامناسب منزل مسکونی، فردا علت‌های احتمالی دیگری از وقوع این حادثه توسط کارشناسان بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 465174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.