کشف بیش از ۲ میلیون کالای بهداشتی احتکاری در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۲ میلیون عدد کالای بهداشتی به همراه بیش از ۲۱ هزار لیتر ضدعفونی کننده و دستگیری ۸۲ محتکر طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا، سرکشی از اصناف و کنترل انبارها و اجرای طرح تشدید مقابله و مبارزه با احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی و پزشکی مورد نیاز مردم همچنان به صورت روزانه در سطح کشور در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: طی هفته گذشته کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی ۷۰ انبار و مرکز پخش متخلف کالاهای بهداشتی و پزشکی را شناسایی و در بازدید از این مراکز بیش از ۲ میلیون عدد انواع ماسک و دستکش به همراه بیش از ۲۱ هزار لیتر انواع ضد عفونی کننده و مواد شوینده و بیش از ۸ تن پودر لباسشویی کشف و مراکز مذکور را پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این رابطه ۲۵ خودرو توقیف و ۸۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده، کالاهای مکشوفه تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های محل کشف، و متهمان نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی ضمن تقدیر و تشکر از مردم و اصناف در همکاری خوب با پلیس، از هموطنان خواست در صورت مشاهده تخلفات (قاچاق کالا و احتکار) موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 465139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.