بازداشت ۱۵ دختر و پسر در یک پارتی شبانه

بازداشت ۱۵ دختر و پسر در یک پارتی شبانه، فوت سه نفر در انفجار کپسول گاز مایع، کشف بیش از ۱۲۹ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه، دستگیری عاملان تولید و توزیع مشروب مسموم در قشم، حمله موبایل قاپ‌ها به یک زن تهرانی و دستگیری قاتل بی‌رحم هرمزگانی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس حوزه قضائی رودهن از دستگیری و بازداشت ۱۵ دختر و پسر در یک پارتی مختلط شبانه در شهر رودهن خبر داد.

زیداله خدایاری اظهار کرد: پس از اطلاع از برگزاری یک پارتی مختلط شبانه در یکی از ویلاهای حاشیه شهر رودهن و حصول اطمینان، دستورات لازم به ضابطان قضائی صادر شد و بلافاصله نیروهای نظامی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی گفت: در این مراسم تعداد ۱۵ نفر دختر و پسری که از نقاط مختلف تهران در این ویلا تجمع و اقدام به برپایی پارتی کرده بودند، دستگیر و بازداشت شدند.

رئیس حوزه قضائی رودهن تصریح کرد: مقادیری مشروبات الکلی از این افراد کشف و ضبط شد و ویلای مزبور نیز به علت تکرار موارد مشابه در گذشته و اخطارهای قبلی پلمب شد.

وی افزود: به همه مالکان ویلاهای منطقه که املاکشان را بدین منظور در اختیار بزهکاران قرار می‌دهند هشدار می‌دهم در صورت تکرار در کنار برخوردهای قضائی با مرتکبان جرم و عاملان این تجمعات با آن‌ها نیز بشدت برخورد قضائی و املاکشان نیز پلمب خواهد شد، همچنین شهر رودهن از توابع بخش رودهن و شهرستان دماوند و در ۴۰ کیلومتری پایتخت قرار دارد.

انفجار کپسول گاز مایع جان سه نفر را گرفت

انفجار کپسول گاز مایع در یک منزل مسکونی در منطقه ییلاقی آمل سبب مرگ سه نفر شد.

اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: این حادثه در منطقه کوهستانی "بوالقلم بایجان" آمل رخ داد.

با اعلام این خبر به مرکز اورژانس آمل آمبولانس پایگاه اورژانس بایجان جهت امداد رسانی به منطقه اعزام شد، اما افراد مصدوم جان باخته بودند.

در این حادثه که در یک منزل ویلایی اتفاق افتاد، یک مرد و زن غیربومی اهل تهران و یک مرد مازندرانی که تعمیرکار گاز بود، جانشان را از دست دادند.

بر اساس گزارش اولیه علت این حادثه در اثر انفجار مخزن گاز مایع و آتش سوزی ناشی از آن اعلام شده است.

کشف بیش از ۱۲۹ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

پلیس پیشگیری ناجا از کشف ارز قاچاق به ارزش ۱۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد و گفت: پرونده در خصوص هر یک از متهمان دستگیر شده تشکیل و به همراه ارزهای قاچاق برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حسن مهری اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق ارز از مرزهای هوایی کشور و کمک به اقتصاد داخلی، کارکنان هوشیار پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، از پنج مسافر خروجی به مقصدهای کراچی، استانبول و دوحه (قطر)، ۴۷۳ هزار دلار و ۳۰ هزار یورو ارز غیر مجاز جمعاً، به ارزش ۱۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: برخی از افراد سودجو و فرصت طلب با توجه به نوسان قیمت ارز اقدام به خروج غیر قانونی آن از کشور می‌کنند که نیروی انتظامی با استقرار در تمامی گلوگاه‌های خروجی به جد با این افراد برخورد می‌کند.

فرمانده پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: پرونده در خصوص هر یک از متهمان دستگیر شده تشکیل و به همراه ارزهای قاچاق برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری عاملان تولید و توزیع مشروب مسموم

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از عاملان مسمومیت و فوت شهروندان قشمی در اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز خبر داد.

غلامرضا جعفری افزود: در پی اعلام مسمومیت تعدادی از شهروندان قشمی و بندرعباسی و فوت سه نفر از آن‌ها بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی قشم به محل بستری افراد در بیمارستان شهرستان اعزام شدند و مشاهده کردند تعدادی از شهروندان به دلیل مصرف مشروب الکلی دست ساز مسموم و در حال مداوا هستند که سه نفر آنان تاکنون فوت و حدود ۲۰ نفر تحت مداوا هستند.

رئیس پلیس استان اضافه کرد: با تلاش مأموران و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و با گشت زنی‌های پنهان و آشکار ۹ نفر از توزیع کنندگان مشروب الکلی شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها مشروب دست‌ساز کشف و ضبط شد و تحقیقات لازم در حال انجام است.

حمله موبایل قاپ‌ها به یک زن تهرانی

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی گفت: در پی پرونده‌ای با شکایت یک شهروند خانم مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه وی به ارزش ۱۰ میلیون تومان توسط راننده و سرنشین خودروی تیبا به شیوه قاپیدن در کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: فرد شاکی در محدوده سعادت آباد تهران در حال قدم زدن بوده که دو نفر با خودرو تیبا گوشی تلفن همراهش را سرقت کردند و متواری شدند، در گام اول تحقیقات کاراگاه روانه محل وقوع جرم شده در تحقیقات میدانی به دست آوردند، خودرو دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۱۸ ستارخان است که سرقت خودرو در سامانه خودروهای تحت تعقیب ثبت می‌شود.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد خودرو تیبا سرقتی در شهرستان ملارد کشف و سرنشین و راننده آن دستگیر شده‌اند.

قاتل بی‌رحم هرمزگانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد در یکی از محلات شهرستان بندرلنگه بلافاصله فرمانده شهرستان به همراه مأموران به محل اعزام که با جسد غرق به خون دو زن و دو کودک روبرو شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور در صحنه جرم مشاهده شد، دو خانم ۱۵ و ۶۵ ساله با اصابت جسم سخت به سر به قتل رسیده و جسد خون آلود آن‌ها در منزل بود و بنا به اظهارات اهالی و همسایگان و عوامل اورژانس حاضر در صحنه دو پسربچه دو و هشت ساله نیز از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه خانم میانسال مادربزرگ سه نفر دیگر بوده و با هم در یک منزل زندگی می‌کردند، اظهار کرد: پس از وقوع قتل فردی که خواستگار دختر جوان بوده به عنوان مظنون معرفی و توسط برخی از رسانه‌ها و به نقل از منابع غیررسمی به عنوان قاتل معرفی و انعکاس داده شد.

جعفری با تأکید بر اینکه با توجه به ماهیت بعضی از پرونده‌ها و امکان ایجاد خلل در پرونده، پلیس تا رسیدن پرونده به حصول نتیجه مدنظر امکان اطلاع رسانی ندارد، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس بندرلنگه با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی قاتل ۴۱ ساله اهل یکی از استان‌های غربی کشور را شناسایی و پس از ردگیری وی در استان‌های مختلف کشور در نهایت با همکاری پلیس آگاهی استان در بندرعباس دستگیر و به پلیس آگاهی بندرلنگه منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در ابتدا قاتل منکر هرگونه عمل مجرمانه شد، اما پس از روبه‌رو شدن با مستندات موجود، درنهایت پرده از این جنایت هولناک برداشته شد و قاتل به بزه انتسابی اعتراف و در حضور بازپرس اقدام به بازسازی صحنه قتل کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: قاتل دارای آشنایی و ارتباط و رفت‌وآمد قبلی با بستگان مقتولان بوده و با انگیزه بازپس‌گیری و برداشتن مدارک وارد منزل شده و پس از مواجه شدن با افراد خانواده و مقاومت آن‌ها به این جنایت هولناک دست زد.

کد خبر 465113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.