رئیس شورا: استعفای حجت نظری یکشنبه بررسی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه استعفای حجت نظری در کارتابل من است اما هنوز آن را ندیده‌ام و روز یکشنبه درخصوص آن تصمیم گیری می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران در ارتباط با استعفای حجت نظری عضو شورای شهر تهران گفت: همانطور که قبلاً گفتم آقای نظری استعفای رسمی به من نداده و تنها نامه‌ای داده بود که طبق آن من نامه را در هیأت رئیسه مطرح کردم و قرار شد آقای امینی با آقای نظری دیدار و مذاکره داشته باشند و بر اساس گزارش آقای امینی مقرر شده هیأتی غیر از آقای امینی نیز با آقای نظری مذاکره کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که این استعفانامه روز یکشنبه در دبیر خانه شورای شهر تهران به ثبت رسیده است، افزود: بنده هنوز استعفای رسمی آقای نظری را ندیدم و امروز به من گفتند که در کارتابل است. من به محض مشاهده نامه آن را در هیأت رئیسه بعدی در روز یکشنبه مطرح خواهم کرد و تصمیم گیری خواهد شد.

هاشمی همچنین در خصوص غیبت این عضو شورای شهر تهران در سه جلسه شورای شهر تهران گفت: غیبت اعضای لزوماً به معنای استعفا نیست و اعضا می‌توانند مرخصی بگیرند.

وی در تشریح مصوبات جلسه امروز گفت: جلسه امروز عمدتاً به بررسی پرونده باغات اختصاص داشت و بررسی نام گذاری معابر که از مهمترین آنها نام گذاری معبری به نان شهید ابومهدی المهندس بود که به تصویب رسید.

وی همچنین افزود: امروز رابط شورایاری منطقه سه نیز گزارش خود در خصوص این منطقه را ارائه دادند و مشکلات منطقه سه را بیان کرد. روند کار در خصوص گزارش شورایاری‌ها نیز به این صورت است که مشکلات مطرح شده به ستاد شورایاری‌ها ابلاغ می‌شود و این ستاد موضوعات را باید پیگیری کند.

کد خبر 465105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.