واکسینه سگ‌های بلاصاحب در مهاباد/ تجمع کارگران فضای سبز آبادان

در این بسته خبری از دستور تهیه یک هزار و ۱۱۴ نقشه در قزوین تا ایجاد ۱۱ مرکز جمع‌آوری پسماند در سمنان و ادامه طرح بهسازی و آسفالت معابر رباط کریم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ساماندهی میوه فروشان سیار سبزوار

سعیدرضا فصیحی، معاون خدمات شهری شهردار سبزوار گفت: به منظور رفع سد معبر و کاهش مشکلات ترافیک، میوه فروشان سیار در سبزوار ساماندهی شدند.

تجمع کارگران فضای سبز شهری آبادان

کارگران فضای سبز شهری آبادان امروز در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و دیگر مزایای خود مقابل ساختمان مرکزی شهرداری این شهر تجمع کردند.

شهرداری سنندج هیچ گونه تخفیف جدیدی در پایان سال اعمال نخواهد کرد

هیوا مظفری، مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از اعمال تخفیف ۱۵ درصدی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در طی سه سال گذشته تخفیفات از ابتدای سال در نظر گرفته شده است و هیچ تخفیف اضافه ای در پایان سال نخواهیم داشت.

واکسینه ۲۰۰ سگ بلا صاحب در مهاباد

عباس آغاز، رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: حدود ۲۰۰ سگ بلا صاحب که در کمپ‌های شهرداری این شهرستان نگهداری می‌شوند، توسط تیم‌های دامپزشکی علیه بیماری هاری واکسینه شده‌اند.

دستور تهیه یک هزار و۱۱۴ نقشه در قزوین

در ۹ ماه امسال کارشناسان حوزه شهرسازی مناطق سه گانه شهرداری قزوین دستور تهیه یک یک هزار و۱۱۴ نقشه را صادر کرده‌اند.

اتمام جلسات کارشناسی تدوین پیش‌نویس بودجه شهرداری ساری

محمد جواد باقرزاده، مدیر برنامه و بودجه شهرداری ساری با اشاره به برگزاری جلسات پیش‌نویس بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری گفت: مقرر شد تا تاریخ دهم دی ماه بودجه پیشنهادی مناطق و سازمان‌های تابعه جهت جمع بندی به مدیریت برنامه و بودجه تحویل می‌شود.

ایجاد ۱۱ مرکز جمع‌آوری پسماند در سمنان

حمیدرضا پیوندی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از ایجاد ۱۱ مرکز جمع‌آوری اقلام بازیافتی در این شهر خبر داد.

بافت تاریخی گرگان دارای شهرداری مستقل می‌شود

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان با اشاره به جایگاه ویژه گردشگری تاریخی و ضرورت حمایت از سرمایه گذاران در این بخش، از راه‌اندازی ناحیه شهرداری مستقل در بافت تاریخی این شهر خبر داد و گفت که آسان‌کردن ارائه تسهیلات و خدمات اداری از جمله اهداف این طرح است.

توزیع بسته‌های آموزشی فرهنگی در خرم آباد

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خرم آباد با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی تعداد ۵۰ بسته فرهنگی آموزشی

را بین پاکبانان شهرداری خرم آباد توزیع کردند.

طرح بهسازی و آسفالت معابر رباط کریم ادامه دارد

اصغر پارسا، شهردار رباط کریم از ادامه طرح زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر خبر داد و افزود: به همت حوزه عمرانی شهرداری رباط کریم، صبح امروز عملیات خاکبرداری و تسطیح کوچه‌ای جدیدالاحداث واقع در خیابان ولیعصر یکم انجام شد.

کد خبر 465076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.