میثاقی حق الناس را رعایت نمی کند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: یک پنالتی دادیم که نمی خواهم راجع به داوری صحبت کنم، از بازی عقب افتادیم اما به جریان بازی باز گشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید اخباری در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپاهان اظهار کرد: امروز با تیم بزرگ سپاهان بازی داشتیم که سابقه آن برای همه مشخص است، بازیکنان ستاره و یک مربی با شخصیت و جنتلمن مثل محرم نویدکیا که اسطوره سپاهان و شهر اصفهان است دارند. بازی را خوب شروع کردیم، سعی داشتیم با گردش توپ موقعیت ایجاد کنیم که قبل از دریافت گل در این کار موفق بودیم. سپاهان تیم با تجربه‌ای است اگر جلوی آنها غفلت کنیم عقب می‌افتیم.

یک پنالتی دادیم که نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم، از بازی عقب افتادیم اما به جریان بازی برگشتیم. بازیکنانمان به خود باوری رسیدند که با همدلی می‌توانند به بازی باز گردند.

سرمربی تیم ماشین سازی با بیان اینکه شرایط نامساوی داشتیم در این بازی داشتیم، تصریح کرد: سپاهان سه شنبه و ما جمعه بازی کرده بودیم، یک دفعه ابلاغ شد که باید سه شنبه بازی کنیم و برای ما خیلی سخت بود که بخواهیم در چنین شرایطی مقابل تیم پرستاره سپاهان قرار بگیریم، از لحاظ روانی و بدنی وقت تمرین نداشتیم و تنها دو جلسه ریکاوری انجام دادیم.

اخباری اضافه کرد: با نتیجه سه بر یک به رختکن آمدیم که بر خلاف جریان بازی سه گل دریافت کردیم، بین دو نیمه با بازیکن حرف زدیم که لیاقت شما این نتیجه نیست و باید به بازی برگردید، ناراحت هستم که چرا برنده بازی نشدیم. در نیمه دوم به بازی برگشتیم دو گل به ثمر رساندیم، توقع داشتیم بعد از گل بازهم فشار بیاوریم برای گل برتری و این اتفاق رخ نداد که بابت تساوی از هواداران معذرت می‌خواهم، بازیکنانم بازی سنگینی را برگرداند امیدوارم برای بازی‌های بعد پیروز باشیم.

وی در خصوص برنامه فوتبال برتر، خاطر نشان کرد: شب گذشته میثاقی برنامه فوتبال برتر را روی آنتن آورد ولی نمی‌دانم چرا حق‌الناس را رعایت نمی‌کنند و عدالت را برای همه در نظر نمی‌گیرند. اتفاقات بازی قبلی را به شکلی نشان دادند که خودشان می‌خواستند، بهتر بود از طرف این برنامه دوربینی هم سر تمرین ما می‌آوردند تا حرف بزنیم. میثاقی به جای اینکه از مردم آذربایجان صحبت کند باید در عمل حرف‌های خود را نشان دهد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی اضافه کرد: دو هفته پیش به میثاقی پیام دادم که راجع به تیم خودم صحبت کنم ولی جواب من را نداد، نمی‌دانم دلیل این دشمنی‌ها چیست. زنوزی قبلاً مالک باشگاه ماشین سازی و الان مالک تراکتور است و برای آذربایجان هزینه می‌کند، برای فوتبال ملی هزینه کرده و کمک حال بوده که با آن دشمنی وجود دارد. باید به خاطر مردم آذربایجان اشاره‌ای به فاصله بازی‌های ماشین سازی در برنامه فوتبال برتر می‌کردند.

اخباری گفت: اگر یک دوربین به مسجد سلیمان می‌فرستادند و صحنه‌های خطا را نشان می‌دادند مشخص می‌شد چه تیمی برای دعوا آمده است. بدون توپ بازیکن ما را زدند، فحاشی کردند در آخر هم خود را مظلوم جلوه دادند. شب بازی با سپاهان تمرکز تیم من را بهم ریخت این برنامه و ما با این شرایط جلوی تیم بزرگ سپاهان قرار گرفتیم، بچه‌ها پتانسیل بالایی دارند امیدوارم در بازی‌های بعد پیروز شویم، به محرم نویدکیا هم بابت اینکه تیم خوبی جمع کرده تبریک می‌گویم.

کد خبر 465059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.