بر اساس یک استراتژی پیش می رویم/ فاصله بین بازی‌ها کم است

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت:‌ برای بازی با شهر خودرو تنها دو روز تمرین خوب و باکیفیت انجام دادیم، بازیکنان تراکتور با انگیزه و اراده هستند که قصد داریم با یک بازی خوب هواداران را راضی نگه داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان در کنفرانس خبری قبل از بازی با شهر خودرو اظهار کرد: نیمه اول نیم فصل اول را پشت سر گذاشتیم، با اعضای کادر فنی یک استراتژی برای مسابقات و کسب امتیاز تعریف کردیم تا بر اساس آن پیش برویم، از برنامه ریزی که انجام دادیم چند امتیاز عقب هستیم و سعی می‌کنیم در بازی‌های باقی مانده تا پایان نیم فصل اول با تلاش و تمرین بیشتر امتیازات عقب افتاده را جبران کنیم تا در انتهای فصل به هدف اصلی خود برسیم.

وی ادامه داد: شهر خودرو تیم خوب و قابل احترامی است. شهر خودرو در دو فصل اخیر فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و نتایج خوبی گرفته است. در بازی با صنعت نفت علیرغم بازی خوب، نتیجه مورد قبول را نگرفتیم و قصد داریم از امتیاز میزبانی در این بازی استفاده کنیم و بر اساس برنامه‌ریزی که روی نقاط قوت و ضعف شهر خودرو انجام دادیم پیش برویم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه فاصله بین بازی‌ها کم است و فرصت زیادی برای تمرین نداریم، تصریح کرد: این شرایط برای همه تیم‌ها است و ما برای بازی با شهر خودرو تنها دو روز تمرین خوب و باکیفیت انجام دادیم، بازیکنان تراکتور با انگیزه و اراده هستند که قصد داریم با یک بازی خوب هواداران را راضی نگه داریم.

چمنیان ادامه داد: با تمرینات خوب می‌توانیم در هر بازی نسبت به مسابقه قبلی بهتر شویم و نتیجه مورد نظر را کسب کنیم تا جبران امتیازات از دست رفته باشد و به بالای جدول برسیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومین تراکتور مقابل شهر خودرو، خاطر نشان کرد: مصدومان تیم رسیدند و مشکلی برای همراهی تیم ندارند و اگر نیاز باشد از آنها استفاده می‌کنیم و تنها اکبر ایمانی را به علت محرومیت در اختیار نداریم.

کد خبر 465053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.