جریمه نقدی برای تیم فوتبال ذوب آهن و دستیار قلعه نویی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره تیم‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته هشتم برگزار شد که باشگاه ذوب آهن به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری به پرداخت ۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین سعید الهویی، مربی تیم گل گهرسیرجان به دلیل اعتراض به داوری که منجر به کارت (مسبوق به سابقه) بود به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. چنانچه گزارش دیگری از تخلف الهویی به این کمیته ارسال شود تنبیهات شدیدتری اعمال می‌شود.

*باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دیدار برابر فولاد خوزستان در هفته هفتم، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار تیم‌های وچان کردستان و قشقایی شیراز از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد که از سوی سمیرا محمدپور، بازیکن تیم وچان کردستان اعتراض به داور مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

شروین رحمتی، مدیر تیم وچان کردستان به دلیل اعتراض به داور به توبیخ کتبی و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. فاطمه صادقی، مربی تیم وچان کردستان به دلیل اعتراض به داور به توبیخ کتبی و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 465028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.