جزئیات محدودیت تردد در شهرهای زرد/فعالیت مراکز تفریحی در فضای باز

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان درباره اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان، فعالیت مراکز تفریحی، الزام استفاده از سامانه ماسک و محدودیت تردد در شهرستان‌های زرد توضیحاتی ارائه داد.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از ۲۴ شهرستان استان اصفهان شش شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسئولیت تردد در شهرهای با وضعیت زرد به استان‌ها تفویض شده، در جلسه ستاد استانی مقابله با بحران کرونا مصوب شد شهرهای با وضعیت زرد از جمله نجف‌آباد، شاهین شهر، شهرضا، آران و بیدگل، زرین شهر و مبارکه به لحاظ ارتباط با شهرهای نارنجی محدودیت تردد داشته باشند و همچنین محدودیت تردد به ویژه از ۲۱ تا چهار صبح نیز در این شهرستان‌ها اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: از روز پنجشنبه_ ۱۱ دی ماه_ تا پایان دی ماه طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر برای ناوگان حمل و نقل اعمال و جرایم توسط دوربین‌ها ثبت خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در خصوص حضور افراد در آرامستان‌ها، تصریح کرد: با توجه به تقاضای مردم مبنی بر زیارت اهل قبور ورودی آرامستان‌ها باز خواهد بود و افراد برای زیارت بدون برگزاری مراسم و رعایت نکات بهداشتی مقابله با شیوع کرونا می‌توانند حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اجازه فعالیت مراکز تفریحی در فضای باز، اضافه کرد: مراکز تفریحی در فضای باز می‌توانند فعالیت خود را انجام دهند، اما فعالیت مراکز تفریحی در فضای بسته ممنوع است.

غلامی با تاکید بر اجباری شدن استفاده از سامانه ماسک در ادارات، توضیح داد: استفاده از سامانه ماسک در ادارات اجباری است و بر اساس اطلاعات تاکنون ۵۰ درصد از ادارات به این سامانه مجهز شدند، اداراتی که تاکنون به سامانه ماسک متصل نشدند، باید طی دو روز آینده به سامانه متصل شوند و بازرسان استانداری بر اجرای این طرح نظارت جدی دارند.

کد خبر 465023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.