تندیس‌های ۵ تن از قهرمانان افتخار آفرین ورزش کشور رونمایی شد + عکس

مراسم رونمایی از تندیس‌های ۵ تن از قهرمانان افتخار آفرین ورزش کشور ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایمنا، مراسم رونمایی از تندیس‌های ۵ تن از قهرمانان افتخار آفرین ورزش کشور ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم از تندیس جعفر سلماسی، سید عبداله مجتبوی، محمد علی صنعتکاران، عسکری محمدیان و مختار نور افشان با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک، اعضای هیئت اجرایی، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، اسبقیان رئیس جانبازان و معلولین و خانواده این قهرمانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رونمایی شد.

همچنین در این مراسم و همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه (س) و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، یاد این سردار شهید توسط سلطانی‌فر و صالحی‌امیری گرامی داشته شد.

همچنین در این مراسم برای هر یک از قهرمانان کلیپی به منظور معرفی بیشتر این قهرمانان پخش شد.

عسکری محمدیان از قهرمانان کشتی کشورمان در این مراسم اعلام کرد مدال‌های خود را یک سال برای نمایش در موزه قرار خواهد داد. وی پیش از این تمایلی نداشت که مدال‌های خود را به موزه اهدا کند.

مختار نور افشان نیز پیش از این قول داده بود مدال پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول را به موزه اهدا کند اما اعلام کرد این مدال فعلاً پیش خودش نیست به همین دلیل مدال سیدنی را تا زمانی که مدال سئول به دستش برسد، به موزه اهدا خواهد کرد.

تندیس مرحوم جعفر سلماسی به خواست خانواده این قهرمان توسط بهداد سلیمی رونمایی شد.

منبع: خبر آنلاین

کد خبر 465016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.