تراکتور _ شهر خودرو / شجاعی و رحمتی تقابل دو سرمربی جوان لیگ

تیم فوتبال تراکتور چهارشنبه از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه به مصاف شهر خود رو می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تراکتور چهارشنبه _۱۰ دی ماه _ در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه میزبان تیم فوتبال شهر خودرو است.

دیدار تیم‌های تراکتور و شهر خودرو

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داوران: سید رضا مهدوی، محمد رضا منصوری، احد سلطانی و حمیدرضا کنعانی.

ناظر: حسین نجاتی

آخرین رویارویی: شهر خود رو صفر _ صفر تراکتور

تیم فوتبال تراکتور پس از خروج منصوریان از تیم تحت نظر مسعود شجاعی هدایت شد و در هفته‌های ششم و هفتم به پیروزی رسید که باعث شد در جدول بالا بیایند و وارد کورس قهرمانی شوند، اما در هفته هشتم قرمزپوشان مقابل صنعت نفت آبادان بازی را واگذار کردند تا با ۱۲ امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرند. مصدومیت خرم الحسینی و خانزاده برای مقابله با شهر خودرو برطرف شده و تنها اکبر ایمانی را به علت محرومیت در اختیار ندارند. با توجه به نتایج ضعیف شهر خود رو، تراکتور می‌تواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و با پیروزی در این بازی فشارهایی که روی تیم وجود دارد را کم کند.

در آن طرف زمین شهر خودرو با هدایت مهدی رحمتی، هشت امتیاز به دست آورده و در رده سیزدهم جدول است. این تیم از هشت بازی دو پیروزی، چهار باخت و دو تساوی کسب کرده است که با توجه به نزدیکی امتیازات در جدول باعث شده خیلی عقب بیفتند. شهر خود رو با پیروزی در این بازی می‌تواند تا نیمه‌های جدول بالا بیاید.

تراکتور و شهر خودرو فصل گذشته دو بار رو در روی هم قرار گرفتند که دور رفت در تبریز با نتیجه سه بر یک به نفت تراکتور به پایان رسید و بازی برگشت در مشهد با نتیجه تساوی صفر بر صفر تمام شد.

کد خبر 464993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.