ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس مرمت و بازسازی شد

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس از بازسازی و مرمت ورزشگاه ساحلی غدیر خبر داد.

مهدی رنجبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تنها ورزشگاه ساحلی استاندارد بندرعباس که سال‌ها از ساخت آن می‌گذرد، بازسازی شده است.

وی افزود: با توجه به استقبال قابل توجه از این مجموعه ورزشی ساحلی، به منظور بهره‌مندی بهتر ورزشکاران از این ظرفیت، مشکلات عمده آن برطرف شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس ادامه داد: در بازسازی و بازآفرینی این ورزشگاه ساحلی، سیستم روشنایی، تأسیسات، رختکن‌ها و مسطح کردن زمین و اقدامات دیگر انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید زمینه‌ای فراهم کنیم که جوانان بتوانند علاوه بر بروز استعدادهای خود از شور و نشاط نیز برخوردار شوند، تصریح کرد: ایجاد فضاهای ورزشی و بازسازی اماکن ورزشی که در گذشته احداث شده است سبب افزایش شور و نشاط جوانان این شهر می‌شود.

رنجبری خاطرنشان کرد: زمین ورزشی ساحلی غدیر که سال‌ها از ساخت آن می‌گذرد، میزبان رقابت‌هایی همچون فوتبال ساحلی، والیبال، هندبال و کبدی بوده است.

وی گفت: با توجه به ظرفیت گسترده ساحل دریا در استان، باید بتوانیم به درستی در جهت ایجاد فضاهای ورزشی ساحلی گام برداریم و به عنوان قطب اصلی ورزش‌های ساحلی در کشور معرفی شویم که نیاز آن ایجاد فضاهای استاندارد و مناسب است.

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس عنوان کرد: بازسازی و تعمیرات اساسی این ورزشگاه توسط شهرداری منطقه یک با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انجام شده است.

کد خبر 464962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.