روزنامه‌های ورزشی ۹ دی ماه؛  احتمال بازگشت ترابی به پرسپولیس قوت گرفت

روزنامه‌های ورزشی ۹ دی ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز سه شنبه_ ۹ دی ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان "مستحق عنوان مرد سال آسیا هستم" صحبت‌های کنعانی زادگان بازیکن پرسپولیس را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد قهرمانی پرسپولیس رقبا را اذیت کرده که درباره تیم ما حرف می‌زنند.

"خبر ورزشی" با عنوان " پرسپولیس خاص شد! " اشاره به همه تیم‌های لیگ برتری دارد که بر علیه پرسپولیس هستند.

" فرهیختگان ورزشی" با عنوان "احتمال شکایت استقلال از تراکتور در دادسرا به اتهام جعل" اشاره به پرونده رشید مظاهری دارد که دادگاه استیناف برای شکایت تراکتور ورود کرده است.

" شوت " با عنوان " نیکبخت: صدای فکری را هم در آوردند " صحبت‌های نیکبخت را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد خیلی از استقلالی‌ها افت کرده‌اند و باید ریکاوری روحی شوند.

" خراسان ورزشی" با عنوان " احتمال بازگشت ترابی به پرسپولیس قوت گرفت " با توجه به اینکه در العربی برای ترابی جانشین مشخص شده احتمال بازگشت این بازیکن به پرسپولیس زیاد است.

" گل" با عنوان " هفت هفته فیکس بودن فقط یک گل؟! " صحبت‌های برخی افراد در رابطه با ارسلان مطهری بازیکن تیم فوتبال استقلال را نشان می‌دهد.

"صدای سپاهان " با عنوان " زمستون خدا، سرده دمش گرم" اشاره به بازی ماشین سازی و سپاهان در سرمای تبریز دارد.

"استقلال" با عنوان " مظلومی دنبال جانشین فکری نیستیم" صحبت‌های پرویز مظلومی را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد اگر می‌خواست سه سال پیش سرمربی استقلال می‌شد.

کد خبر 464955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.