سونی در نمایشگاه CES 2021 چه محصولاتی را معرفی می‌کند؟

به نظر می‌رسد در نمایشگاه CES 2021 شاهد رونمایی جدیدترین هدفون‌های شرکت سونی خواهیم بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سونی نوآوری‌های جدید خود را در رویداد آنلاین CES 2021 به نمایش خواهد گذاشت. شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند در تاریخ ۱۱ ژانویه از ساعت ۵ صبح تا ۵ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر، مراسم رونمایی و معرفی محصولات جدید شرکت سونی را تماشا کنند.

سونی به تازگی از هدفون‌های بی‌سیم خود با نام WH-1000XM4 Sony رونمایی کرده است. انتظار می‌رود این شرکت در نمایشگاه CES 2021، جدیدترین هدفون‌ها را معرفی کند. با وجود اینکه یک سال از معرفی هدفون‌های بی سیم Sony WF-1000XM3 می‌گذرد، CES 2021 بهترین زمان برای معرفی نسل چهارم بهترین هدفون‌های بی‌سیم سونی محسوب می‌شود.

ممکن است هدفون Sony WF-1000XM4 دارای ویژگی‌های مشاهده شده در WH-1000XM4 مانند مجهز بودن به فناوری Speak-to-Chat باشد. هدفونی با این قابلیت می‌تواند به صورت خودکار پخش موسیقی را متوقف کند و ۳۰ ثانیه پس از اتمام صحبت‌های کاربر دوباره آن را پخش کند.

نقش شرکت سونی در نمایشگاه CES 2020 با رونمایی از کنسول PS5 و تنها تعداد کمی از تبلیغات تلویزیونی جدید بسیار کم رنگ بود. به نظر می‌رسد در این رویداد آنلاین شاهد رونمایی از تلویزیون‌های ۴۸ اینچی OLED و پیشرفت‌های جدید در فناوری Acoustic Surface Audio باشیم.

کد خبر 464912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.