حماسه ۹ دی یوم الله است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز لحظه‌ای کوتاهی نکرده و همواره اخلاص خود را ثابت کرده است همانگونه که با حضور در جنگ تحمیلی و محور مقاومت، دست دشمنان ایران را قطع کردند.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فرا رسیدن ۹ دی ماه و دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار کرد: ۹ دی یوم الله است؛ زیرا ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران به میدان آمد و مانند همیشه نقشه بیگانگان که برخی افراد داخلی را در دام خود گرفتار کرده بود برهم زد و توطئه‌های دشمنان ایران را خنثی کرد.

وی افزود: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز لحظه‌ای کوتاهی نکرده و همواره اخلاص خود را ثابت کرده است؛ همانگونه که با حضور در جنگ تحمیلی و محور مقاومت، دست دشمنان ایران را قطع کردند. مردم ایران ۵۰ سال است که در صحنه حضور دارند و این موضوع وظایف مسئولان کشور را سنگین‌تر می‌کند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: مسئولان باید این فداکاری ملت را مشاهده کنند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و با حضور در میان آنها، مشکلات اقتصادی و معیشتی‌شان را حل کنند. ملت ایران در طی سال‌های گذشته ثابت کرده که در شرایط سخت مقاوم است و نمی‌گذارد دشمنان این مرز و بوم میدان دار شوند.

رهبر خاطرنشان کرد: همزمان با همه‌گیری بیماری کرونا، ویروس گرانی نیز در کشور گسترش یافته است و مسئولان باید به فکر بهبود وضعیت زندگی مردم باشند؛ زیرا گرانی معیشت آنها را تحت تأثیر قرار داده است. خدمت به مردم وظیفه مسئولان است.

وی ادامه داد: بهتر است مدیران و مسئولان کشور راهکارهای سیاست‌مداری و مدیریت امیرالمومنین علی (ع) در نامه به مالک اشتر را مطالعه کنند. حضرت در این نامه به مالک تاکید می‌کنند که یتیمان، فقرا و از کار افتادگان را به حضور خود بپذیر و به درد و دل‌های آنها گوش فرا دهد.

امام جمعه موقت اصفهان یادآور شد: زمانی تلاش داشتیم با سرلوحه قرار دادن نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر، مفاد آن را در ادارات استان اصفهان اجرایی کنیم، اما متأسفانه برخی آقایان تمایلی به همکاری نداشتند؛ زیرا امروز نیاز است فرهنگ مدیریت امیرالمومنین بین آن‌ها رواج یابد.

کد خبر 464905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.