انقلاب اسلامی سرشار از مجاهدت‌ها، پایداری‌ها و جوانمردی مردم است

مجلس خبرگان رهبری در آستانه حماسه ۹ دی در بیانیه‌ای اعلام کرد: انقلاب اسلامی سرشار از مجاهدت‌ها، پایداری‌ها و جوانمردی مردم است و حماسه خروشان انقلاب همواره در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی مجلس خبرگان رهبری، در آستانه حماسه ۹ دی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای نوشت: انقلاب اسلامی ایران، از شروع نهضت بنیانگذار کبیر آن امام خمینی (ره)، سرشار از مجاهدت‌ها، پایداری‌ها، جوانمردی مردمی است که همواره تا پای جان برابر دشمنی‌های مستکبران عالم و خیانت‌های مزدوران و برخی خودفروختگان داخلی از حریم اسلام، ولایت فقیه، رهبری عظیم‌الشان و جمهوری اسلامی، دفاع کرده و خواهند کرد.

مجلس خبرگان رهبری افزود: اینک که ۱۱ سال از خلق حماسه ۹ دی توسط مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی برابر استکبار و فتنه‌گران داخلی می‌گذرد، تاریخ گواهی می‌دهد که این حماسه خروشان، یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های غیرت دینی و بصیرت عاشورایی مردم آگاه و زمان‌شناس ایران اسلامی در دفاع از ساحت سیدالشهدا (ع)، عزاداران حسینی، نظام اسلامی و ولایت فقیه در مقابل اصحاب فتنه و هتاکان به حریم خاندان عصمت و طهارت و اصل ولایت فقیه بود و برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

این بیانیه تصریح کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ با ادعای تقلب در انتخابات، در صدد نفی آرا ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات برآمدند و با این بهانه مدت‌ها کشور را به آشوب و هرج و مرج کشاندند. آنها اگرچه با تکیه بر اوهام، زیان‌هایی را بر این کشور شهیدپرور و نظام مردم‌سالار دینی وارد کردند، اما از این نکته غافل بودند که مردم ما بیدارند و به فرموده رهبر معظم انقلاب «مردم ما در مقابله با فتنه، خودشان به پا خاستند و نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه این است که این مردم بیدارند، هشیارند.»

مجلس خبرگان رهبری در آستانه یازدهمین سالگرد حماسه ۹ دی، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ام‌ابیها فاطمه زهرا «سلام الله علیها» با پاسداشت خروش عظیم ملت بصیر و فهیم ایران در ۹ دی ۸۸ و محکوم کردن اعمال منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان که همچنان نیز در اشکال جدید و توسط مهره‌های «خودفروخته» و «ساده لوح» که هر روز از آستین مستکبران و با پناه بردن به دامان دشمنان، خودنمایی کرده و با فتنه‌گری علیه ساحت مرجعیت، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله‌العالی» مواضعی خصمانه اتخاذ می‌کنند اعلام می‌دارد عوامل فتنه‌گر، در پیشگاه ملت شریف ایران اسلامی نه تنها جایگاهی ندارند، بلکه آه خانواده شهدا دامان آنان را خواهد گرفت و در پیشگاه دادگاه عدل الهی باید پاسخگوی اقدامات خیانتکارانه خود باشند.

کد خبر 464849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.