با ورزشکارانی که بیشترین جست و جو در گوگل را به خود اختصاص داده‌اند آشنا شوید

با به پایان رسیدن یک سال میلادی دیگر، موتور جستجوی معروف گوگل لیستی از ورزشکاران را منتشر کرد که بیشترین تعداد جست و جو در گوگل را در سال ۲۰۲۰ به خود اختصاص داده بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوگل به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجوی مردم جهان گزارشی از بیشترین مطالبات کاربران خود در پایان سال میلادی ۲۰۲۰ منتشر کرده است. یکی از دسته‌بندی‌هایی که در این لیست به چشم می‌خورد بیشترین جست و جوی اسامی برخی از ورزشکاران بوده است که در سال ۲۰۲۰ سرنوشت‌های خوبی یا بدی را تجربه کرده‌اند، در ادامه به تفکیک موضوعی و چرایی ترند شدن این ورزشکاران با توجه به بیشترین جست و جو توسط مردم در سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم:

۱. رایان نیومن

رایان نیومن که بیشترین تعداد جستجوی نام را در میان تمام ورزشکاران دنیا داراست، در سال جاری یک تصادف مرگبار را در ماه فوریه پشت سر گذاشت. این راننده ناسکار که در دور پایانی یکی از مسابقات پیشتاز بود ناگهان متوجه شد که کنترل ماشین خود را از دست داده و ماشین او پس از چند چرخش به شکل دلهره آوری چپ کرد. خبر خوشحال کننده برای طرفداران ورزش در سراسر دنیا این بود که نیومن تقریباً مشکل جدی پس از تصادف خود نداشت و با فاصله چند روز از بیمارستان مرخص شد.

۲. مایکل جردن

چند هفته‌ای است که مستند آخرین رقص از شبکه ورزشی ESPN آمریکا در حال پخش شدن است. این مستند روایتگر داستان مایکل جردن، بسکتبالیست افسانه‌ای و تیم شیکاگو بولز را روایت می‌کند که بازدید بالای آن باعث شده تا جستجوی نام جردن در گوگل نیز در یکی از بالاترین رده‌ها قرار گیرد.

۳. تایسون فیوری

عملکرد درخشان تایسون فیوری، مشت زن مطرح آمریکایی است که پیروزی ارزشمند اخیر او مقابل وایلدر در فوریه سال گذشته، اتفاقی بود که باعث شد تا او به سومین ورزشکار دنیا از حیث جستجوی نامش در گوگل تبدیل شود. مسابقه‌ای که وی در آن پیروز شد برای طرفداران مشت زنی اهمیت بسیار زیادی داشت و حواشی این رشته به خاطر کری‌خوانی‌های فراوان همیشه در صدر اخبار ورزشی بوده است.

۴. تامپا بی

اعلام بازگشت به تامپا بی، یکی از تیم‌های مطرح فوتبال آمریکایی، چیزی بود که تام بردی را دوباره پس از سال‌ها به تیتر خبرها و البته صحبت‌های مردم تبدیل کند. این بازیکن چهل و سه ساله همچنان عملکردهای درخشانی از خود به جای می‌گذارد و در فصل جاری نیز چندین رکورد ارزشمند را به ثبت رسانده است.

۵. مایک تایسون

مایک تایسون افسانه‌ای پس از ۱۵ سال غیبت در ۲۸ نوامبر به میادین بازگشت و در حال حاضر بیشترین تعداد جست و جو را در میان بوکسورهای تمام دنیا در اختیار دارد. وی در سال گذشته یک مسابقه جنجالی روی جونز در ماه نوامبر نیز برگزار کرد که حواشی زیادی در پی داشت.

۶. لوییز سوارز

مهاجم اروگوئه‌ای فصل گذشته بارسلونا در اقدام عجیب سران کاتالان از این تیم جدا شد. لوئیس سوارز که برای سال‌ها در لباس بارسلونا موفق به زدن گل‌های متعدد شده بود در دل هواداران آبی و اناری نیز جایگاه خود را پیدا کرده بود اما به یکباره باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت به همکاری خود با این بازیکن پایان دهد. تصمیم به قطع همکاری و وداع سوارز با تیم خود طی یک مراسم برگزار شد که در جریان این مراسم، مهاجم سابق بارسلونا با چشمانی اشک بار به صحبت‌های خود پایان داد.

۷. الکس زاناردی

الکس زاناردی یکی دیگر از ورزشکارانی است که مردم در گوگل نام او را جست و جو کرده‌اند. دلیل این جست و جوی متعدد مصدومیت شدیدی بود که برای زاناردی پیش آمد. این راننده سابق ماشین‌های مسابقه‌ای فرمول یک در ماه ژوئن دچار سانحه بسیار تلخی شد و سریعاً پس از تصادف به بیمارستان منتقل شد. گفته می‌شود که در حال حاضر حال عمومی زاناردی مساعد است و وی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در روند درمان خود داشته است.

۸. دلونته وست

"دلونته وست" بازیکنی است که سال‌ها قبل در بوستون سلتیک و کلیولند کاوالیرز بازی می‌کرد. ستاره‌ای که البته از دوران پرفروغ خود در NBَA و لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا فاصله گرفته و چند سال متوالی به دلیل مشکلات متعدد در زندگی شخصی خود تبدیل به یک کارتن‌خواب شد. خوشبختانه خیرین در آمریکا و علاقه مندان به رشته بسکتبال سرپناهی به وست داده‌اند و او را از شرایط ناامید کننده سابقش خارج کردند.

۹. درو بریز

یک بار دیگر در لیست ورزشکارانی که بیشترین جست و جو را به خود اختصاص داده‌اند، نام یک ورزشکار از رشته فوتبال آمریکایی به چشم می‌خورد. درو بریز که یکی از افسانه‌ای‌ترین بازیکنان تاریخ این رشته ورزشی محسوب می‌شود، سال سختی را پشت سر گذاشت و دفعات متعددی دچار مصدومیت شد. وی در ماه ژوئن از ناحیه زانو دچار مصدومیت بسیار شدیدی شد و در طول فصل NFL که به عنوان لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی شناخته می‌شود نیز مصدومیتی بسیار سخت را تجربه کرد و نه تنها دنده‌های او شکسته بود، بلکه ریه وی نیز به شدت دچار آسیب شد.

۱۰. تیاگو سیلوا

تیاگو سیلوا آخرین ورزشکاری است که نامش در این لیست به ثبت رسیده است. وی از جمله بازیکنان باسابقه فعال در لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال محسوب می‌شود که فصل گذشته موفق شد با تیم پاریس سن ژرمن یک قهرمانی دیگر در رقابت‌های لیگ فرانسه کسب کند. این بازیکن در سال جاری نیز به تیم چلسی پیوست و تا اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

کد خبر 464841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.