افزایش آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در مناطق مرکزی استان از جمله کلانشهر اصفهان تا اواسط روز افزایش آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت همچنین از اوایل روز سه‌شنبه با توجه به مه‌آلودگی و پایداری جو، شرایط برای افزایش آلاینده‌های جوی فراهم است.

زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امروز جوی به نسبت ناپایدار در استان اصفهان حاکم است، افزود: در آسمان بسیاری از مناطق استان امروز شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد و در بخش‌های جنوبی، جنوب غربی و جنوب شرقی استان گاهی بارش برف و باران سبک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در مناطق مرکزی از جمله کلانشهر اصفهان تا اواسط امروز افزایش آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت و از بعدازظهر تا اوایل شب نیز شرایط برای بارش سبک فراهم است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به مه‌آلودگی و پایداری جو در روز سه‌شنبه، اظهار کرد: از اوایل روز سه‌شنبه با توجه به مه‌آلودگی و پایداری جو، شرایط برای افزایش آلاینده‌های جوی فراهم است.

سیدان با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه سانتی‌گرادی دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان و خور و بیابانک با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 464814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.