استفاده از ۲۵ درصد ظرفیت متروی اصفهان برای جابه‌جایی مسافران

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد ظرفیت خط یک مترو برای جابه‌جایی مسافران استفاده می‌شود.

احمدرضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شرایط فعلی روزانه ۲۷ هزار نفر مسافر با استفاده از خط یک مترو سفرهای درون شهری خود را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: مترو از ساعت ۶:۱۵ تا هشت صبح و ساعت ۴ تا ۷ عصر با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه و مابقی ساعات با سرفاصله ۲۲ دقیقه در حال سرویس‌دهی به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه کابین، درب و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدایی مناسب ضد عفونی می‌شود، تصریح کرد: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف دریافت پول از گیشه‌های فروش بلیت و رعایت فاصله‌گذاری در مقابل گیشه‌ها، سکوهای انتظار و داخل واگن‌ها از جمله اقدامات در حال انجام است.

طحانیان از شهروندان درخواست کرد: هنگام استفاده از مترو فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را برای حفظ سلامتی خود و دیگران رعایت کنند.

کد خبر 464795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    لطفا باوجود جمعیت بسیار زیاد فولادشهر وشهرهای داخل مسیر فکری برای قطار شهری یاهمون مترو اصفهان فولاد شهر تادیر نشده فکر وعملی انجام دهید تشکر