شهرداری لاهیجان آماده عملیات زمستانی است

شهردار لاهیجان گفت: ستاد مدیریت عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان آماده خدمت رسانی به شهروندان در آخرین زمستان قرن است.

به گزارش ایمنا، یوسف قیامتیون با بیان اینکه نوع و توان خدمات، تابعی از میزان بارش برف و نزولات آسمانی و تناسب آن با امکانات و تجهیزات و ماشین آلات است اظهار کرد: امکانات موجود در شهر لاهیجان برای ارائه خدمات در شرایط و بارش متعارف پاسخگو است اما چنانچه با بارش غیرمتعارف روبرو بشویم، امکانات و تجهیزات موجود قابلیت خدمات مناسب را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در نخستین بارش زمستانی جمعه گذشته از ساعت یک بامداد همه مدیران شهرستان و شهری لاهیجان مستقیماً و با حضور در گروه‌های کاری مدیریت عملیات را عهده دار بودند تاکید کرد: مشکل کمبود شن و انباشت آن در سطح شهر اولین کاستی موجود بود که گزارش آن به مسؤولان و اقدامات مورد نیاز اعلام شده است.

شهردار لاهیجان همچنین دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان با اشاره به برنامه ریزی و آینده‌نگری انجام شده، افزود: با آماده‌باش ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان، شهروندان نگران بارش برف نباشند.

به گفته قیامتیون، مدیران شهرداری در کنار پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان ارشد شهرستان از مدت‌ها پیش با برگزاری جلسات مختلف آماده بارش برف در شهر لاهیجان هستند.

وی تصریح کرد: شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران در بارش برف مشخص بوده و مسیرهای اولویت بندی شده برای بازگشایی مسیرها تعیین شده است.

شهردار لاهیجان اضافه کرد: ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری و بخش خصوصی با برنامه ریزی های انجام شده آماده ارائه خدمات و برف روبی معابر در زمستان ۹۹ خواهند بود.

قیامتیون تاکید کرد: برف نعمت الهی است که باید باعث شادی شهروندان شود و خادمان مردم در مدیریت شهری به صورت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 464786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.