ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های مشهد در یک هفته

سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در هفته گذشته (۲۹ آذرماه تا پنجم دی‌ماه ۹۹) ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر بیش از ۴۰ هزار مرتبه ضدعفونی شده است.

عباس اتحادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته نخست دی‌ماه سال جاری ۴۰ هزار و ۳۵۶ مرتبه ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد ضدعفونی شده و ۵۶ هزار ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی بین کارکنان این سازمان اعم از ستادی و سیار توزیع شده است.

وی تصریح کرد: از ۲۹ آذرماه تا پنجم دی‌ماه سال‌جاری تعداد پنج هزار و ۱۱۸ نفر از کارکنان با دستگاه تب سنج چکاپ و تحت آموزش‌های فردی پیشگیری از ابتلا به کرونا قرار گرفته‌اند.

سخنگوی و مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: در هفته نخست دی‌ماه دو میلیون و ۸۱۸ هزار و ۹۹۰ نفر از شهروندان مشهدی سفرهای درون شهری خود را با استفاده از اتوبوس انجام دادند.

وی با تاکید بر ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط رانندگان از مسافران، گفت: مسافران باید بهای دریافت خدمات را از طریق کارت الکترونیکی پرداخت کنند.

وی با قدردانی از مسافرانی که برای حفظ سلامتی خود و دیگران بدون ماسک وارد اتوبوس نمی‌شوند، گفت: سعی شده با اطلاع‌رسانی و اجرای برنامه‌های آموزش فرهنگ شهروندی همچون اجرای طرح «رادیو اتوبوس» در ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، پخش پیام‌های بهداشتی ویژه مسافران و نصب تراکت و پوستر در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌ها حساسیت لازم برای مقابله با کرونا را در شهروندان ایجاد کنیم.

اتحادی با بیان اینکه پویش «من ماسک می‌زنم» روی بدنه اتوبوس‌های مشهد حک شده است، تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر توسط سازمان اتوبوسرانی مشهد با دقت اجرا می‌شود.

کد خبر 464772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.