بهره‌برداری از پارک سوار عاشق آباد در آینده نزدیک

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: تا پایان دی‌ماه سال‌جاری پارک سوار عاشق آباد با هدف کاهش مشکلات حمل و نقل شهروندان افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پارک سوار عاشق آباد در زمینی به وسعت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده است و پس از بهره‌برداری ۱۳ خط اتوبوس در آن رفت و آمد خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای تملک، آزادسازی و اجرای پروژه پارک سوار عاشق آباد ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: این پارک‌سوار دارای امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، فضای سبز و سایه‌بان مناسب برای مسافران است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اتوبوس‌ها در پارک سوار عاشق آباد برای سرویس‌دهی به شهروندان جهت ایاب و ذهاب به شهرهای شاهین شهر، خمینی شهر، گز و خورزوق همچنین دانشگاه صنعتی اصفهان و سطح شهر فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در مجاورت این پروژه یک پارکینگ روباز با ظرفیت گنجایش ۲۰۰ خودرو وجود دارد، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های پارک سوار عاشق‌آباد قرارگیری آن در مجاورت ایستگاه قدس خط یک متروی اصفهان است که زمینه استفاده شبکه حمل و نقلی مترو و اتوبوس را مهیا ساخته و تامین رفاه و آسایش شهروندان در انجام سفرهای درون شهری را به همراه خواهد داشت.

باقری با ابراز خرسندی از اینکه در سال‌جاری بیش از ۳۸ میلیارد ریال پروژه خدماتی و ترافیکی در سطح این منطقه در حال اجرا است، تصریح کرد: این منطقه در راستای تحقق برنامه‌ها در تلاش است تا در تمامی محلات خدمات و پروژه‌های خود را اجرا کند.

کد خبر 464705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.