کمیته امنیت آب تشکیل شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از تشکیل کمیته امنیت آب زیرمجموعه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل عمویی در تشریح موضوع نشست روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه روز گذشته کمیسیون مباحث مرتبط با امنیت ملی و موضوع امنیت آب بررسی و مقرر شد کمیته‌هایی زیرمجموعه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری موضوع امنیت آب تشکیل شود. در این راستا با رأی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، کمیته امنیت آب زیرمجموعه این کمیسیون تشکیل شد و با رأی نمایندگان حاضر در جلسه، ریاست آن به مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد واگذار شد.

وی گفت: در ادامه جلسه کمیسیون، لایحه اصلاح قانون استفاده از خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این قانون مشتمل بر ۹ ماده است که در این جلسه بررسی شد و پس از طرح دیدگاه‌ها و نظرات مختلف، جزئیات و کلیات آن در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصویب شده و جهت بررسی به صحن علنی ارجاع خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لایحه اصلاح قانون استفاده از خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح، نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح اعم از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی را در برمی‌گیرد.

عمویی یادآور شد: مسئولانی از نیروهای مسلح و وزارت دفاع در این جلسه حضور یافتند و نظرات خود را درباره لایحه مذکور مطرح کردند.

کد خبر 464675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.