ذهن مدیران به نقاط آسیب‌پذیر اصفهان معطوف شده است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید تسهیلات لازم مهیا شود تا مسیر زندگی شهروندان در منطقه ۱۴ تغییر کرده و مسیر رشد و توسعه مناطق کم‌برخوردار به نحو شایسته‌تری دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز _ یکشنبه ۷ دیماه ۹۹_ در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی و عمرانی منطقه ۱۴ شهرداری، اظهار کرد: منطقه ۱۴ از سال‌ها پیش تاکنون محرومیت‌های زیادی را تجربه کرده، اما در این دوره مدیریت شهری، ذهن مدیران به نقاط آسیب پذیر معطوف شد و امیدواریم این خدمات در ادامه  مسیر خوبی طی کند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی و ورزشی در منطقه ۱۴ هستیم که مهمترین آن ورزشگاه سهراب است، افزود: با توجه به بالا بودن تقاضاها و محدودیت منابع باید از مشارکت بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تجربه نشان داده استفاده از بازوی بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی و دیگر پروژه‌ها بسیار مثمر ثمر بوده و همکاری با بخش خصوصی در بخش‌های مختلف همواره نتایج خوبی به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف همکاری و همراهی لازم را دارند، خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای پروژه‌های شهری شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۴ باشیم البته باید تسهیلات لازم نیز مهیا شود تا مسیر زندگی شهروندان در این منطقه تغییر کرده و مسیر رشد و توسعه مناطق کم‌برخوردار به نحو شایسته‌تری دنبال شود.

کد خبر 464623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.