نخستین پیروزی کوثر در لیگ برتر فوتسال

تیم های کوثر اصفهان و ایمان شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود کوثر اصفهان به اتمام رسید

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم کوثر اصفهان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (یک شنبه ۷ دی) میزبان تیم ایمان شیراز بود که تیم کوثر اصفهان با نتیجه ۲ بر یک تیم ایمان را شکست داد.

هفته سوم لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های بازارهای روز کوثر اصفهان و ایمان شیراز

ورزشگاه: پیروزی

گل‌ها: حمیدرضا یوسفی (دقیقه ۹ برای کوثر اصفهان)، محمدرضا رحمان نیا (دقیقه ۱۱ برای ایمان شیراز)، احسان جزینی (دقیقه ۱۸ برای کوثر اصفهان)

شرح گل:

۱_۰ کوثر: ابراهیم حسینی دقیقه ۹ پس از دریبل یکی از بازیکنان ایمان ضربه سنگینی به سمت دروازه ایمان زد که دروازه بان ایمان توپ را ناقص دفع کرد و حمیدرضا یوسفی برگشت توپ را وارد دروازه ایمان کرد.

۱_۱ ایمان: دقیقه ۱۱ بازی تیم ایمان صاحب ضربه ایستگاهی شد که محمد رضا رحمان نیا پس از دریافت پاس از هم تیمی خود بازی را به تساوی کشاند.

۲_۱ کوثر: در دقیقه ۱۸ بازی احسان جزینی با حمیدرضا یوسفی یک و دو انجام داد و در موقیعتی تک به تک برای دومین مرتبه دروازه ایمان را گشود.

اخطار: محمد رضا احمدی (دقیقه ۶ از ایمان شیراز)، سعید رستمی (دقیقه ۳۶ از کوثر اصفهان)

اخراج:

کوثر اصفهان: حمید رضا یوسفی، احسان جزینی، مجید کیانی، حسین قپانچی، مسعود فلاحی، ابراهیم حسینی، کامبیز گمرکی، احسان فیروز پور، امید سیف اصفهانی، محمد نوید بخش، مسعود گیاهچی، حمید کاهبنده.

سرمربی: سعید رستمی

ایمان شیراز: امید احمد پور، رسول آقا زاده، مرتضی کشاورز، محمد رضا احمدی، سینا جمالی، محمد رضا رحمان نیا، احسان قاسم نژادیان، سید محسن عرب سعدی، سید علیرضا موسوی، علی عرب زاده، محمد رضا مرادیان، مسعود آستانه.

سرمربی: حمید کمالی

داوران: مجید اکبری، مهدی کرد، رضا کیامنش، مهدی طاهری

شرح بازی:

هر دو تیم در نیمه نخست موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشتند و برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان شده بودند. شاگردان رستمی که به بازی مسلط‌تر بودند پیش افتادند. پس از گل تساوی ایمان بازی زیبا تر دنبال شد دروازه بان های دو تیم دفع توپ‌های خوبی داشتند. تیم کوثر حتی صاحب یک پنالتی نقطه دوم شد که یوسفی نتوانست دروازه ایمان را باز کند اما موفق شدند نیمه نخست را پیروزی به اتمام برسانند.

نیمه دوم بازی بیشتر تحت تأثیر اعتراض‌های دو تیم نسبت به تصمیمات داوری بود و کمتر مسائل فنی مورد توجه قرار داشت. با وجود اینکه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما موقعیت‌های خطرناک نسبت به نیمه نخست کمتر بود. با وجود اینکه در ۲ دقیقه پایانی بازی تیم ایمان شیراز از سیستم پاور پلی استفاده کرد موفق به گشودن دروازه کوثر نشد تا این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود کوثر به پایان برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱: بازیکن تیم ایمان شیراز از پشت محوطه جریمه تیم کوثر ضربه‌ای خطرناک زد که نوید بخش سنگربان کوثر توپ را به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۴: بازیکن تیم ایمان با یک پاس عالی هم تیمی خود محمد رضا رحمان نیا را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او از بالای سر نوید بخش پس از برخورد به تیر افقی دروازه به جریان بازی برگشت.

دقیقه ۵: ضربه احسان جزینی در موقیعت تک به تک با دروازه بان ایمان که سنگربان ایمان به خوبی توپ را در اختیار گرفت و مانع از گلزنی جزینی شد.

دقیقه ۱۰: تیم ایمان شیراز از روی ضربه ایستگاهی فرصت خوبی برای گشودن دروازه کوثر داشت که توپ پس از برخورد به مدافع کوثر دفع شد.

دقیقه ۱۷: مسعود گیاهچی ضربه خطرناکی به سمت دروازه ایمان زد که توپ پس از برخورد به تیرک از ورود به دروازه ناکام ماند.

دقیقه ۱۹: بازیکن تیم ایمان پاس زیبایی به تیر دوم دروازه کوثر فرستاد اما ضربه رحمان نیا به تیر دروازه نوید بخش اصابت کرد.

دقیقه ۲۰: کامبیز گمرکی در موقعیتی تک به تک می‌توانست سومین گل تیمش را به ثمر برساند که دروازه بان ایمان با دفع خوب مانع از باز شدن مجدد دروازه تیمش شد.

دقیقه ۲۴: ضربه خطرناک بازیکن تیم ایمان شیراز که از کنار دروازه کوثر به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: پاس زیبای مسعود گیاهچی به دهانه دروازه برای یوسفی که ضربه وی را احمد پور دروازه بان ایمان به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۲۶: پاس خوب گمرکی، یوسفی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه یوسفی پس از برخورد به مدافع ایمان به کرنر رفت.

دقیقه ۲۷: ضربه رحمان نیا به سمت دروازه کوثر و دفع خوب نوید بخش مانع گلزنی تیم ایمان شیراز شد.

دقیقه ۳۷: ضربه نوک پای ابراهیم حسینی که رسول آقا زاده گلر دوم ایمان توپ را دفع کرد.

دقیقه ۴۰: در حالی که تیم ایمان از پاور پلی استفاده می‌کرد، گمرکی با توپ گیری خوب ضربه‌ای به سمت دروازه ایمان زد که توپ به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و راهی به به دروازه ایمان پیدا نکرد.

کد خبر 464605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.