اتصال دارک به کهندژ با اجرای خط دو قطار شهری

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه با راه‌اندازی خط دو قطار شهری، دارک به کهندژ متصل می‌شود، گفت: در منطقه ۱۴عملیات احداث چهار ایستگاه خط دو قطار شهری اصفهان شامل دارک، زینبیه، عاشق اصفهانی و عمان سامانی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی شمسی امروز _ یکشنبه هفتم دی‌ماه ۹۹_ در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی و عمرانی منطقه ۱۴ شهرداری اظهار کرد: امروز مجموعه ورزشی سهراب در یکی از محله‌های کمتر برخوردار منطقه ۱۴  بهره برداری شد.

وی گفت: در حال حاضر منطقه محروم زینبیه به منطقه در حال توسعه و توسعه یافته تبدیل شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه ورزشگاه سهراب با صرف هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد تومان اجرا و بهره‌برداری شده است، تصریح کرد: علاوه بر افتتاح این ورزشگاه، امروز شاهد کلنگ‌زنی احداث خیابان ۳۶ متری انتهای محله سودان بودیم که با احداث و بهره‌برداری از آن، محله‌های عمان سامانی، هشت متری لاله، ۱۶ متری آیت‌الله طالقانی و محله سودان از بن‌بست خارج می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: خیابان ۳۶ متری محله سودان با توجه به انجام اکثر آزادسازی‌ها و تشکیل کارگاه عمرانی در کمترین زمان ممکن احداث شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

شمسی با بیان اینکه ساماندهی مادی بهار و پیاده روهای خیابان برازنده و چندین پروژه بزرگ و کوچک عمرانی دیگر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در این منطقه اجرا شده است، افزود: اجرای این پروژه‌ها از تلاش‌های بی‌وقفه مدیران شهری نشان دارد.

وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه رستم در محله ارزنان به وسعت یک هزار و ۷۵۰ متر شامل سالن توپ و تور نیز با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان احداث شده و به زودی بهره‌برداری می‌شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه با احداث ورزشگاه در محله حصه، سرانه‌های ورزشی منطقه ۱۴ تکمیل خواهد شد، گفت: در حال حاضر در هر محله این منطقه یک سالن ورزشی احداث شده است که با توجه به جمعیت جوان منطقه، این ورزشگاه‌ها می‌تواند به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: تا پایان سال‌جاری سیستم روشنایی خیابان‌های آسمان، تابان و تقاطع غیرهمسطح آفتاب تکمیل خواهد شد تا خودروها ایمن‌تر تردد کنند.

شمسی با بیان اینکه در منطقه ۱۴ پروژه احداث چهار ایستگاه خط دو قطار شهری اصفهان شامل دارک، زینبیه، عاشق اصفهانی و عمان سامانی در حال اجرا است، اظهار کرد: خروج دستگاه تی. بی. ام از ایستگاه چهارم، نوید نزدیک شدن زمان  ارتباط دارک به کهندژ است.

کد خبر 464592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.