بخشی از رینگ چهارم، ارزش افزوده ای برای منطقه ۱۴ است

شهردار اصفهان گفت: شهرداری در بودجه بندی‌ها، سیاست توازن توسعه و تحقق عدالت فضایی و کمک به مناطق کمتر برخوردار را دنبال کرده و به دنبال این موضوع در این دوره مدیریت شهری منطقه ۱۴ مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _ یکشنبه ۷ دیماه ۹۹_ در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی و عمرانی منطقه ۱۴ اظهار کرد: این هفته در ادامه برنامه‌های «هر یکشنبه، یک افتتاح» شاهد بهره برداری از پروژه‌هایی هستیم که دو سال قبل کلنگ اجرای آنها به زمین زده شده بود.

وی با ابراز خرسندی از احداث و بهره‌برداری ورزشگاه سهراب، افزود: این ورزشگاه در مدت زمان حدود ۲۰ ماه احداث شد و به عنوان ورزشگاه چندمنظوره و رزمی برای گروه‌های سنی مختلف در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شهردار اصفهان ادامه داد: احداث ورزشگاه سهراب در منطقه‌ای کم برخوردار یک اقدام بسیار ارزشمند بوده و در راستای تحقق شعار عدالت فضایی انجام شده است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی خیابان ۳۶ متری سودان با عرض ۳۶ متر و طول دو کیلومتر، گفت: برای آزادسازی و اجرای این خیابان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نوروزی با بیان اینکه در یکسال گذشته پروژه‌های متعدد در حوزه پیاده راه سازی، ساماندهی میدان و مادی بهار در منطقه ۱۴ اجرا شده است، تصریح کرد: امروز سطح کوچه‌ها و خیابان‌های این منطقه آسفالت شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: پروژه‌های بهره‌برداری شده علاوه بر جلب رضایت شهروندان منطقه ۱۴ که مستحق دریافت بهترین خدمات هستند توازن توسعه را نیز رقم بزند.

منطقه ۱۴ کانون تحولات عمرانی

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز منطقه ۱۴ کانون تحولات عمرانی شده است، گفت: با اجرای خط دو قطار شهری، دارک به کهندژ پیوند می‌خورد و ادامه بلوار فرزانگان مسیرها را برای تردد شهروندان هموار می‌کند.

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه بزرگ رینگ چهارم در منطقه ۱۴ قرار گرفته و ارزش افزوده‌ای برای این منطقه خواهد بود، گفت: پروژه‌های متعددی از جمله ورزشگاه رستم آماده بهره‌برداری است و به زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

نوروزی تاکید کرد: با همراهی و همکاری بین مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر و با تصویب لوایح و اختصاص بودجه‌های مورد نیاز و همت والای همه نیروهای شهرداری و مدیران مناطق اتفاقات خوبی در شهر رقم خورده است.

وی اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» در تمام مناطق شهرداری اجرا و خدمات مختلف برای بهره‌برداری بهینه در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: شهرداری در بودجه بندی‌ها، سیاست توازن توسعه و تحقق عدالت فضایی و کمک به مناطق کمتر برخوردار را دنبال کرده و به دنبال این موضوع در این دوره مدیریت شهری منطقه ۱۴ مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با قدردانی از همکاری شهروندان منطقه ۱۴ با شهرداری، گفت: شهروندان باید سطح همکاری‌های خود را ارتقا دهند و اطمینان داشته باشند که شهرداری امکانات شهری را در تمام نقاط گسترده خواهد کرد.

کد خبر 464575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.