جزئیات جلسه بودجه‌ای شورای شهر با حناچی

رئیس شورای شهر تهران جزئیات جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با شهردار تهران و مصوبات صحن شورای شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم اندیشی صبح امروز با شهردار، گفت: امروز صبح اعضای شورا به صورت مجازی و ترکیبی در جلسه هم اندیشی که با حضور شهردار و معاونان او تشکیل شد در مورد بودجه غیرنقد و اعتراض به جذب شش درصدی این بودجه صحبت شد.

وی ادامه داد: شهرداری امیدواری‌هایی در این زمینه داد و اعلام کرد که بخشی از بودجه غیر نقد ثبت نشده و تا پایان سال وضعیت بهتری پیدا می‌کند.

هاشمی گفت: در جلسه امروز، لایحه یک فوریتی اصلاح بسته محرک اقتصادی در شرایط کرونایی بررسی و تصویب شد ومباحث مربوط به این لایحه باید در کمیسیون‌ها بررسی شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در ادامه جلسه دستور ثبت تلاش و مشارکت‌های مردم در امور مدیریت شهری بررسی شد که با شش ماده تصویب و ابلاغ خواهد شد تا شهرداری لایحه خود را در این مورد به شورا ارائه دهد. این طرح ابتدا با طرح هوشمند سازی یارانه های شهرداری تهران مطرح شد اما معلوم شد که قصد آن‌ها یارانه‌ها نیست، بلکه می‌خواستند ببینند مردم چقدر در امور شهر مشارکت می‌کنند و به کسانی که مشارکت می‌کنند سرویس‌های بهتری ارائه کنند.

کد خبر 464573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.