باقری: فداکاری‌های مرحوم پورداراب مایه افتخار ارتش است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح فداکاری‌های مرحوم سرتیپ پورداراب را مایه افتخار و مباهات نیروی مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: نام و یاد آن امیر پرآوازه برای همیشه در دفتر خاطرات دفاع مقدس ثبت و ضبط شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر پاسدار محمد باقری روز یکشنبه در پیامی با ابراز تأسف و تالم از درگذشت سرتیپ دوم سعید پورداراب، وی را فرمانده‌ای لایق، غیور و شجاع، هم رزمی مؤمن و با اخلاص، امیری از یادگاران دفاع مقدس عنوان کرد.

وی افزود: بی‌شک فداکاری‌های آن امیر سرافراز که نقش بسزایی در عملیات‌های افتخارآمیز، فتح‌المبین، بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر عزیز از چنگالی متجاوزان بعثی داشت، مایه افتخار و مباهات نیروی مسلح مقتدر و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و برای همیشه نام و یاد آن امیر پرآوازه در دفتر خاطرات دفاع مقدس ثبت و ضبط شده و برای آن مرحوم باقیات الصالحات خواهد ماند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام رحلت آن فرمانده گرامی و ارجمند را به فرمانده معظم کل قوا، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده، هم رزمان و مردم شهیدپرور ایران اسلامی و خاندان معزز وی تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت کرد.

وی تصریح کرد: انشاالله خداوند متعال روح آن مرحوم را قرین رحمت کند.

کد خبر 464534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.