بهبودی ۷۶۰۰ کودک مبتلا به سرطان در سال گذشته

مدیرعامل موسسه محک گفت: این موسسه به رسم هر سال و در روز هفتم دی ماه آمار کودکان بهبود یافته از سرطان را اعلام می‌کند بر این اساس طی یک سال گذشته ۷۶۰۰ کودک قهرمان، سرطان را از پای درآوردند.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی مؤسسه محک، آراسب احمدیان با تأکید بر افزایش آمار بهبودی کودکان مبتلا به سرطان محک در یک سال گذشته افزود: محک در تمام سال‌های فعالیت خود با همراهی تمامی اقشار جامعه، ارائه خدمات درمانی و حمایتی به همه کودکان مبتلا به سرطان در تمامی نقاط کشور را مهم‌ترین مأموریت خود دانسته و در آستانه ۳۰ سالگی این مؤسسه افتخار اطلاع‌رسانی خبر خوب بهبودی بیش از هفت هزار و ۶۰۰ نفر از کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت آن را به جامعه مدنی ایران دارد.

وی با اشاره به اهمیت درمان کودکان مبتلا به سرطان در هر شرایطی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار کودک مبتلا به سرطان تحت حمایت محک، مراحل درمان خود را در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی سراسر کشور ادامه می‌دهند که تأمین هزینه دارو و درمان، آنها را به روزهای خوش سلامتی و بهبودی نزدیک می‌کند.

مدیرعامل محک با بیان اینکه سرانه هزینه درمان کودکان مبتلا به سرطان در هشت ماهه سال ۹۹ با ۲۷ درصد رشد نسبت به هشت ماهه سال ۹۸ روبرو بوده است تصریح کرد: محک با همراهی نیکوکارانش در تلاش است تا خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان با نگرانی کمتری تنها به درمان فرزند خود فکر و کودکان مسیر سخت مبارزه با بیماری را شادمانه‌تر طی کنند.

احمدیان تاکید کرد: درست است که در شرایط حال حاضر، پیمودن این مسیر سخت‌تر از گذشته شده است اما این سازمان با پذیرش شرایط و ایجاد راهکار برای تغییرات هم راستا با تحولات پیش رو، این راه پر چالش را طی می‌کند. امید داریم با حضور و حمایت نیکوکاران این سرزمین، تخصص‌گرایی، خرد جمعی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، شایسته‌ترین خدمات درمانی و حمایتی را به کودکان مبتلا به سرطان سرزمین‌مان تا رسیدن آنها به روزهای سلامتی ارائه کنیم.

احمدیان خاطرنشان کرد: از تمامی نیکوکارانی که دغدغه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان را دارند و با نیت خیرخواهانه خود قهرمانان کوچک محک را در مسیر مبارزه با سرطان همراهی می‌کنند، سپاسگزاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسیر درمان سرطان، مسیری طولانی است که پیمودن آن جز با حمایت نیکوکاران سرزمین‌مان میسر نمی‌شود. امیدوارم با تداوم این همراهی در آینده‌ای نه چندان دور بهبودی تعداد بیشتری از قهرمانان کوچک محک را به همگان مخابره کنیم.

کد خبر 464522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.