اجازه کمرنگ جلوه دادن دلدادگی مدیریت شهری به شهدا را نمی‌دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قدردانی و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از موارد مورد توجه مدیریت شهری بوده و هست و به هیچ فرد و گروهی اجازه نمی‌دهیم با اهداف بعضا سیاسی این دلدادگی به شهدا را کمرنگ جلوه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (یکشنبه) در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) به شهروندان مسیحی، اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند به وحدت و همدلی و پرهیز از ورود به حواشی هستیم بنابراین باید در جذب حداکثری و دفع حداقلی که از آموزه‌ها و توصیه‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی است، تلاش کرده و این مهم را بر رفتار و عملکرد خود حاکم کنیم.

وی افزود: در روزهای گذشته بعضاً شاهد توصیه‌های خیرخواهانه، به اشکال متفاوت از سوی گروه‌های سیاسی، مذهبی و اجتماعی با افکار مختلف بوده‌ایم که خروجی غالب آن‌ها در جهت توجه به فعالیت مدیریت شهری در پیشبرد امور شهر و استفاده حداکثری از زمان در اختیار برای خدمت به شهروندان عزیز و وفادار بود که به لطف خداوند همواره اینچنین بوده و در ادامه نیز خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: توصیه ما به این افراد این است که چشم بر واقعیات گشوده و تلاش‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی در حال انجام را در این شرایط سخت و طاقت‌فرسای اقتصادی بهتر مشاهد کنند و نسبت به تشویق مدیران شهری به استمرار فعالیت‌ها اقدام و اصرار کرده و زمینه اعتماد بیشتر مردم را به آینده، نظام و کشور رقم بزنند.

وی ادامه داد: قدردانی و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از موارد مورد توجه مدیریت شهری بوده و هست و به هیچ فرد و گروهی اجازه نمی‌دهیم با اهداف بعضاً سیاسی این دلدادگی به شهدا را کمرنگ جلوه دهد.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: با افتخار اعلام می‌کنیم بسیاری از اعضای شورا و مدیریت شهری به تناسب سن و جنسیت، خود از اهالی جبهه و خانواده ایثارگران و خانواده معظم شهدا هستند و اهتمام آن‌ها در رابطه با خانواده ایثارگران و توجه به امور آن‌ها، نامگذاری تعداد زیادی از معابر شهری به نام شهیدان، تغییر نام ابر پروژه نقش جهان به نام سردار حاج قاسم سلیمانی، احداث سالن گلستان شهدا که چندین سال در حد یک شعار باقی مانده بوده و به‌زودی تقدیم به خانواده گرانقدر شهدا و رزمندگان خواهد شد و برنامه‌های متعددی که با نام و یاد شهیدان برگزار شده موید این ادعاست.

وی تاکید کرد: امیدواریم همگان از این رفتار و اقدامات استقبال کرده و خوشحال شوند و به دنبال مصادره کردن این درّهای نایاب به نام گروهی خاص نباشند.

کد خبر 464489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.