روزنامه‌های ورزشی ۷ دی ماه؛ پرواز با شهباززاده، این عملیات همچنان ادامه دارد

روزنامه های ورزشی ۷ دی ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز یک شنبه_ ۷ دی ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " ماجراجویی تازه وریا غفوری " اشاره به حضور کاپیتان استقلال در کلاس‌های دانش افزایی دارد.

"خبر ورزشی" با عنوان " جواب این عشق را در زمین می‌دهیم " صحبت‌های یحیی محمدی سرمربی پرسپولیس را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد هواداران پرسپولیس جان خود را برای این تیم می‌دهند.

" فرهیختگان ورزشی " پرسپولیس_ذوب آهن سه بر صفر نمی‌شود " اشاره به در خواست پرسپولیس برای سه بر صفر شدن بازی با ذوب آهن دارد که از طرف فدراسیون مورد قبول نیست.

" ابرار ورزشی" با عنوان " فکری: با یک اشتباه جام از دست می‌رود" صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال استقلال را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد شرایط لیگ حساس است و با یک اشتباه جام از دست می‌رود.

" خراسان ورزشی" با عنوان " مصدومان استقلال به دربی می‌رسند" اشاره به خبری خوش برای آبی‌ها و فکری دارد.

" گل" با عنوان " از درآمد آسیایی پرسپولیس کمتر از ۴۰۰ هزار دلار باقی می‌ماند " اشاره به پولی دارد که پرسپولیس از مسابقات آسیایی در آورد دارد که ۲۸ میلیارد تومان بدهی داشتند و حکم بودیمیر و کالدرون هم رسید.

"صدای سپاهان " با عنوان " پرواز با شهباز زاده این عملیات همچنان ادامه دارد" اشاره به بازی خوب سجاد شهباز زاده در روزهای مربیگری محرم نویدکیا را دارد.

"سبز سبزم" با عنوان " در دیدار با گل گهر هم قربانی اشتباهات داوری شدیم " صحبت‌های شهاب گردان دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد مدیران ذوب آهن جواب شکوری را می‌دهند.

کد خبر 464468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.