واکنش رئیس شورای شهر تهران به مخدوش کردن تابلوی خیابان شجریان

رئیس شورای شهر تهران گفت: لازم است نسبت به تبعات اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی خیابان استاد شجریان تذکر داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر الهی، عیسی مسیح به همه موحدین جهان، به‌ویژه شهروندان مسیحی و ارمنی تهران از طرف اعضای شورای شهر، اظهار کرد: عیسی بن مریم (ع)، از برجسته‌ترین پیامبران خداوند است، اگر به سایر پیامبران الهی معجزه از سوی خداوند اعطا می‌شد، عیسی مسیح خود معجزه بود و بالاترین معجزات در جهان یعنی زنده کردن مردگان که از قدرت‌های اختصاصی و انحصاری خداوند است به این پیامبر اولوالعزم اعطا شد.

وی ادامه داد: مهمترین پیام مسیح برای انسان، وجود آغوش مهربانی، مدارا و نیکی پروردگار جهان است تا انسان‌ها نیز روابط خود را بر اساس همین معیار بنا کنند؛ امروز در جهان کمتر شاهد این شیوه برخورد از سوی قدرت‌هایی هستیم که خود را پیرو مسیح و مسیحیت می‌دانند.

هاشمی در ادامه سخنانش با اشاره به حادثه بهمن در کوهستان شمال تهران و درگذشت تعدادی از شهروندان و مفقود شدن و آسیب دیدن شماری دیگر از ورزشکاران و اهالی منطقه، حساسیت و لزوم هشدار درباره سوانح طبیعی را یادآور شد و تصریح کرد: نبود مدیریت متمرکز و سیستم اطلاع‌رسانی در بحران‌ها و سوانح طبیعی خطری جدی برای تهران است که می‌تواند دهها و صدها برابر این تلفات در وقایع پیش‌رو به شهروندان آسیب برساند که نیاز به تجمیع و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در مدیریت یکپارچه شهری وجود دارد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه لازم است نسبت به تبعات اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی نام استاد شجریان، تذکر داده شود، خاطرنشان کرد: این اقدام با استفاده از پوشش نام شهدا انجام شد که خانواده شهید فخری‌زاده، با اطلاع‌رسانی مناسب، نارضایتی خود را از اینگونه اقدامات اعلام کردند.

وی افزود: کسانی که دغدغه ارزش‌ها و زنده بودن نام شهدا را دارند، باید متوجه باشند که با اینگونه اقدامات غیرقانونی و ایجاد دوقطبی‌های کاذب، تنها به تخریب ارزش‌ها و نام و یاد شهدا در افکار عمومی به‌ویژه نسل جوان دست می‌زنند و انتظار ما از دستگاه‌های مسئول این است که جهت جلوگیری از حاکم شدن هرج و مرج و شکسته شدن حریم قانون، تدابیر لازم را به‌کار گیرند.

کد خبر 464444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.