بازار کوثر در اندیشه کسب اولین ۳ امتیاز/ گیتی‌پسند استراحت می‌کند

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم بازار روز کوثر اصفهان به مصاف ایمان شیراز می‌رود. گیتی‌پسند این هفته با قرعه استراحت رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، تیم بازار روز کوثر اصفهان امروز (یک شنبه ۷ دی ماه) از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم ایمان شیراز است.

کوثر در دو هفته نخست لیگ، با نتیجه ۳ بر ۱ برابر راگا تهران و با نتیجه ۲ بر صفر برابر مس سونگون شکست خورده است و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ایمان در رده ششم جدول گروه "ب" قرار دارد.

در آن طرف میدان تیم ایمان شیراز نیز ۲ بازی ابتدایی خود را با نتیجه ۱ بر صفر برابر فرش آرا و با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل سن ایچ ساوه مغلوب شده است و آخرین تیم گروه دوم است.

هر دو تیم شرایط نسبتاً یکسانی داشته‌اند و خیلی دیر برای ورود به لیگ برتر آماده شده‌اند و بدون شک راه سختی را پیش رو دارند، اما اهداف خود را دنبال خواهند کرد.

شاگردان سعید رستمی که با وجود شکست در ۲ بازی ابتدایی بازی خوبی به نمایش گذاشته‌اند، می‌خواهند از این دیدار خانگی نهایت استفاده را ببرند و به چیزی جز کسب ۳ امتیاز فکر نمی‌کنند. در آن سوی میدان ایمان شیراز نمی‌خواهد از قافله عقب بماند و با وجود مشکلاتی که دارند نمی‌خواهند بدون امتیاز اصفهان را ترک کنند.

تیم بازار روز کوثر اصفهان پیش از این تمرینات و مسابقات خود را در سالن کوثر انجام می‌داد اما به دلیل قوانین قرنطینه سالن یک روز پیش از برگزاری مسابقه و سختگیری‌هایی که وجود داشت، محل تمرینات و مسابقات خود را به سالن پیروزی اصفهان تغییر داد.

برنامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال (یک شنبه ۷ دی ماه ساعت ۱۵:۳۰):

گروه الف:

شهروند ساری _ کراپ الوند ایرانیان

فردوس قم _ اهورا بهبهان

شهید مصنوری قرچک _ مقاومت البرز

در این گروه تیم گیتی پسند این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

گروه ب:

ملی حفاری اهواز _ راگا تهران

سن ایچ ساوه _ فرش آرا مشهد

کوثر اصفهان _ ایمان شیراز

کد خبر 464440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.