مدیرعامل جدید شرکت فولاد: حامی باشگاه هستیم

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان حاضر شد و علاوه بر تشکیل جلسه با مدیرعامل باشگاه، با اعضای تیم بزرگسالان به گفت‌وگو پرداخت و از امکانات آن بازدید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علی قلعه نوی با حضور در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان با کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسالان فولاد به گفت‌وگو نشست و اظهار کرد: هدف از برگزاری این دیدار این بود که از نزدیک در خدمت مدیرعامل، آقای نکونام و سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم باشیم. همانگونه که می‌دانید این روزها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و بنگاه‌های اقتصادی کاملاً واضح و مشخص است، ولی با این حال قصد تمامی مسئولین شرکت و هیأت مدیره حمایت از مجموعه باشگاه است.

وی افزود: آنچه مشخص است در فولاد از کادر مدیریتی و فنی کاملاً حرفه‌ای و مجرب برخوردار هستیم و همه بر این موضوع واقف هستند، اما با این حال مجموعه کارکنان فولاد، هیأت مدیره محترم شرکت و سهامداران عمده همه از باشگاه فولاد خوزستان انتظاراتی دارند و امیدواریم که ان‌شاالله با قهرمانی و با یک جایگاه خوب خوشحالی را برای آنها به ارمغان بیاوریم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: ما شرایط فوتبال را درک می‌کنیم و به تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان تیم واقف هستیم و به آنها ایمان داریم. با توجه به هفته‌های ابتدایی لیگ و نزدیک بودن امتیاز تیم‌ها، فولاد هم شرایط خوبی دارد، اما با تمام این تفاسیر دوست داریم که جایگاه فولاد خوزستان بهتر از قبل بوده و در پلی‌آف آسیا و رقابت‌های پیش رو نماینده‌ای شایسته برای استان خوزستان و ایران باشد.

در ادامه این جلسه سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و حمایت‌های مهندس علی محمدی و کلیه کارگران، مدیران و معاونین و اعضای هیأت مدیره شرکت فولاد و هواداران خون گرم با عرض خیر مقدم به مدیرعامل شرکت، اظهار کرد: مجموعه باشگاه فولاد خوزستان به جد یکی از برترین‌ها در سطح کشور است و شرایطی بسیار حرفه‌ای دارد و خیلی خوشحالیم که در محضر یک مدیرعامل با سابقه فعالیت‌های ورزشی در رأس هلدینگ فولاد خوزستان هستیم که در زمینه فوتبال نیز دیدگاه‌هایی سازنده و حمایتی دارند.

وی در ادامه افزود: فولاد در فصل گذشته سال سختی را پشت سر گذاشت ولی موفق شد سهمیه آسیایی را کسب کند و بر سکوی سوم قرار بگیرد. امسال انتظارات به گونه‌ای دیگر است؛ در فصل گذشته حضور در جمع ۵ تیم بالای جدول عملکرد قابل قبولی بود، اما همانگونه که عنوان شد همه جایگاه بالاتری می‌خواهند.

آذری خاطرنشان کرد: لیگ امسال رقابت سختی بین تیم‌ها شکل گرفته است و نزدیک بودن امتیازها تا هفته هشتم گواه این موضوع است اما اطمینان دارم که علی‌رغم همه حساسیت‌ها و رقابت سنگین تیم‌ها، با جدیت و همدلی که در مجموعه تیم شکل گرفته برای رسیدن به بهترین عنوان و قهرمانی فولاد در لیگ و بالا بردن جام قهرمانی تلاش می‌کنیم و ان‌شاالله هفته پایانی در شهر مقدس مشهد و در جوار حرم مطهر آقا امام رضا (ع) جام را بالای سر می‌بریم.

در ادامه این برنامه، قلعه نوی از بخش‌های مختلف مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و پروژه‌های توسعه‌ای آن بازدید کرد.

کد خبر 464393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.