شهری که دیگر آثاری از زلزله در آن دیده نمی‌شود

شهردار سرپل‌ذهاب گفت: بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کانکس را از سطح شهر جمع‌آوری کرده ایم و دیگر آثاری از زلزله مخرب سال ۹۶ در شهر دیده نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، صابر حیدری در خصوص آخرین وضعیت بازسازی‌های در شهر سرپل‌ذهاب، اظهارکرد: شهرداری شهر برحسب وظیفه ذاتی که دارد بعد از زلزله و پیامدهای پس از آن در پی کانکس‌نشینی و اسکان موقت، با همت و کوشش تمامی پرسنل در بحث جمع‌آوری کانکس‌ها و ساماندهی شهر اقدام کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کانکس را جمع‌آوری کردیم و فضاهای سبز و پارک‌ها را کاملاً احیا کردیم تا ان‌شاءالله تا پایان سال چهره شهر را کاملاً برای شروع سال جدید آماده کنیم.

شهردار سرپل‌ذهاب ادامه داد: شهر سرزنده، شاداب و زندگی ساری و جاری است و دیگری آثار آنچنانی از زلزله مخرب سال ۹۶ در شهر دیده نمی‌شود.

حیدری در خصوص جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌ها و همچنین پاکسازی معابر شهر، گفت: شهرداری به صورت شبانه‌روز در بحث خدمات شهری پای کار است، حجم نخاله‌ها و زباله‌های سطح شهر خیلی بالا است، اما الان در سطح شهر در این خصوص مشکل خاصی نداریم و بلافاصله نخاله‌ها و زباله‌ها جمع‌آوری می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 464381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.