انجام یک هزار و ۹۴۵ ماموریت در نطنز/۱۳۹۹ امدادرسانی غیرتصادفی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از انجام یک هزار و ۹۴۵ ماموریت که یک هزار و ۳۹۹ مورد آن غیرتصادفی و ۵۴۶ مورد تصادفی بوده در هشت ماهه امسال خبر داد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در هشت ماهه نخست امسال ۱۹ هزار و ۵۲۰ تماس امدادخواهی با اتاق فرمان ۱۱۵ نطنز برقرار شده است، اظهار کرد: از این تعداد تماس یک هزار و ۹۴۵ مورد منجر به مأموریت شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع مأموریت‌های انجام شده یک هزار و ۳۹۹ مورد غیرتصادفی و ۵۴۶ مورد تصادفی بود، تصریح کرد: از کل تصادفات رخ داده در این مدت ۳۱ راکب موتورسیکلت، ۲۷ عابر پیاده، ۱۸۲ راننده و ۲۹۳ سرنشین خودرو از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی نطنز بهره‌مند شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی نطنز به ۲۲۲ بیمار تنفسی، ۱۷۵ قلبی و ۱۲ مسموم ناشی از استنشاق گاز کربن مونوکسید خدمات درمانی اولیه ارائه کرده و بیماران را به مرکز درمانی منتقل کردند.

وی جمعیت شهرستان نطنز را بالغ بر ۴۳ هزار و ۶۰۰ نفر دانست و گفت: فوریت‌های پزشکی این شهرستان با بهره‌گیری از چهار پایگاه امدادی، یک اتاق فرمان و ۳۱ نفر پرسنل به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

کد خبر 464344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.