پوچتینو را باید سرمربی جدید پی اس جی بدانیم

سرمربی اسبق تاتنهام در یک قدمی پیوستن به باشگاه پاریس سن ژرمن است تا هدایت این تیم را پس از توماس توخل بر عهده بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، عملکرد بحث برانگیز توماس توخل، سرمربی پاریسی‌ها در طی هفته‌های اخیر و حواشی و درگیری‌های ایجاد شده میان او با بازیکنان و سران باشگاه باعث شده تا برخی رسانه‌های فرانسوی خبر از اخراج این سرمربی بدهند؛ در این میان پوچتینو به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی توخل در نظر گرفته شده است.

سران باشگاه پاریس سن ژرمن در دوران همکاری خود با توماس توخل تقریباً هیچ گاه با او رابطه فوق‌العاده ای نداشتند. سرمربی آلمانی تیم پاریسی‌ها اگرچه موفق شد این تیم را به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برساند اما باز هم نتوانست جایگاه قابل توجهی در ذهن مدیران پی اس جی پیدا کند و رابطه او با برخی بازیکنان کلیدی از جمله نیمار و امباپه نیز او را بیش از همیشه به درهای خروج این باشگاه نزدیک کرد.

در حال حاضر برخی از رسانه‌های ورزشی فرانسه ادعا کرده‌اند که توماس توخل از هدایت پاریس سن ژرمن کنار گذاشته شده و باید کار او را تمام شده دانست. در این میان، تیاگو موتا؛ ماسیمیلیانو آلگری و مائوریتسیو پوچتنیو از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی توخل هستند.

رسانه‌ها همچنین مدعی شده‌اند که سران پاریس با پوچتینو وارد مذاکره شده‌اند و تقریباً همه چیز تمام شده است. گفته می‌شود که پس از طی شدن تعطیلات سال نو میلادی، پوچتینو به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب خواهد شد تا بالاخره پس از مدتی دور بودن این مربی آرژانتینی از عرصه فوتبال، به آن  بازگردد.

کد خبر 464334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.