رونالدو کریسمس خود را در نزدیکی ایران می‌گذراند

بازیکن پرتغالی تیم یوونتوس برای داشتن تعطیلات بهتر تصمیم گرفته است تا به یکی از کشورهای همسایه ایران سفر کرده و سال نو میلادی را خارج از ایتالیا جشن بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، برخی رسانه‌ها در کشور ایتالیا ادعا کرده‌اند که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیم یوونتوس تعطیلات آغاز سال نو میلادی و کریسمس را در دبی طی خواهد کرد.

این رسانه‌ها مدعی هستند که دلیل رونالدو برای سفر به امارات متحده عربی و شهر دبی، ممنوعیت‌های کمتر در رابطه با کنترل شیوع ویروس کرونا است. در حال حاضر قوانین سختگیرانه ای ناشی از شرایط شیوع کرونا در کشور ایتالیا وجود دارد و تعدادی از بازیکنان یوونتوس از جمله رونالدو تصمیم گرفته‌اند برای راحتی بیشتر در این تعطیلات به کشور دیگری سفر کنند.

با توجه به قوانین تعیین شده، بازیکنان برای بازگشت به کشور محل کار خود مشکلی نخواهند داشت و می‌توانند دوران قرنطینه پس از سفر را با انجام تمرینات پشت سر بگذارند. همچنین با انجام تست‌های لازم، بازیکنان می‌توانند ارتباط محدودی با اعضای فنی و کادر تیم خود داشته باشند و شرایط تمرینی خود را دنبال کنند.

سفر بازیکنان به کشورهای دیگر برای گذران ایام تعطیلات باعث ایجاد برخی انتقادات در ایتالیا شده است. دلیل این انتقادات نیز محدودیت‌های شدید کرونایی در این کشور است که باعث شده تا حتی خانواده‌ها نتوانند در مهمانی‌های سال نو شرکت کنند و در همین حال، بازیکنان می‌توانند به کشورهای دیگر رفته، تعطیلات خود را در آنجا بگذرانند و به راحتی با انجام برخی تست‌ها به تمرینات و کار خود بازگردند.

کد خبر 464329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.