خوش مزه ترین فست فودهای مشهد

مشهد مرکز استان خراسان رضوی بوده و در شمال‌شرقی ایران واقع شده است. مکان‌های گردشگری و مذهبی زیادی مانند بارگاه مطهر امام رضا (ع)، موزه نادری، پارک ملت، کوه‌سنگی و… در این شهر وجود دارد که بسیاری از افراد برای بازدید از آن‌ها در تور مشهد از تهران شرکت می‌کنند.

‌ممکن است هنگام سفر قصد داشته باشید غذایی را در رستوران میل کنید؛ پس اگر از علاقه‌مندان به فست‌فود هستید و می‌خواهید به این شهر سفر کنید، در ادامه با ما همراه باشید. در این مطلب با دو مورد از بهترین فست‌فودها و روشی برای رزرو تور مشهد هوایی آشنا می‌شوید.

بهترین فست‌فودهای مشهد

بسیاری از افراد به سرو انواع فست‌فود روی خوش نشان می‌دهند و هنگام سفر نیز دنبال رستوران‌هایی برای سرو این غذا هستند. در ادامه با دو مورد از بهترین فست‌فودهای مشهد آشنا خواهید.

آس برگر

این مکان را می‌توان یکی از بهترین فست‌فود فروشی‌های مشهد دانست. آس برگر دو شعبه در این شهر دارد و بسیاری از افراد هنگام شرکت در تور مشهد در آن غذای موردعلاقه خود را سرو می‌کنند. شعبه اصلی این فست‌فود سالنی بزرگ و مربعی شکل دارد و علاوه‌بر صندلی بخش زیادی از دکور این مجموعه نیز چوبی است. استفاده از چراغ‌هایی کروی شکل و وجود فضای سبز روبروی درب ورودی آس برگر توانسته حس خوبی به مشتریان منتقل کند. قسمت جلویی این مکان کاملاً از جنس شیشه بوده و همین موضوع باعث شده تا شما بتوانید به‌راحتی خیابان و محیط بیرون را تماشا کنید. روی دیوار پشت پیشخوان شعبه اصلی آس برگر تصویر و قیمت غذاهای این مجموعه وجود دارد و مشتریان می‌توانند هنگام سفارش از آن استفاده کنند. برگرهای این فست‌فود اسم خاص خود را دارند و برای اطلاع از محتویات داخل آن می‌توانید از منو استفاده کنید. در این منو نام مگابرگر، سوپرلوکس، کابوی برگر، آس برگر و… به‌چشم می‌خورد.

همچنین در این منو غذاهای دیگری مانند چیکن فیله، کوردن بلو، گریل چیکن، مرغ سوخاری، استریپس و… قابل سفارش است که همه غذاها به‌جز اسپریس و مرغ سوخاری همراه با نان ساندویچ سرو می‌شود. یکی از پرطرفدارترین غذاهای این مجموعه کابوی برگر است که در آن از پیاز سوخاری استفاده شده و موقع میل کردن طعمی خاص را می‌چشید. غذاها در این فست‌فود همراه با سس مخصوص مجموعه سرو می‌شود. در آس برگر غذاهایی با کیفیت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. به‌دلیل تنوع زیاد برگرها می‌توانید نسبت به ذائقه فست‌فود موردنظر خود را سفارش داده و میل کنید. بین پیش‌غذاها سیب‌زمینی، قارج و پیاز سوخاری بیشترین کیفیت را دارند. قیمت برگرهای این مجموعه از حدود ۲۴ هزار تومان شروع می‌شود که نسبت به کیفیت آن‌ها می‌توان گفت غذاهای آس برگر قیمتی معقول دارند. اگر هنگام شرکت در تور مشهد از تهران قصد سرو فست‌فود در آس برگر را داشتید، باید به آدرس‌های بلوار قاضی طباطبایی، بین قاضی طباطبایی دو و چهار یا بلوار وکیل آباد، نبش بلوار دانش‌آموز بروید.

پیتزا پوتک مشهد

این فست‌فود درحال حاضر یکی از بهترین مکان‌هایی است که افراد با شرکت در تور مشهد به آن رفته و غذا سرو می‌کنند. پیتزا پوتک غذاهایی با کیفیت در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و از این نظر می‌توان آن را در لیست بهترین فست‌فودهای مشهد قرار داد. در این مکان از موادی تازه و مرغوب برای پخت غذاها استفاده می‌شود و به‌طبع غذاهای آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. با مراجعه به پیتزا پوتک و مشاهده منوی آن می‌بینید که به‌غیر از پیتزا انواع برگر، ساندویچ و دیگر فست‌فودها را می‌توان سفارش داد. البته یکی از ضعف‌های این رستوران را می‌توان نبود چیزبرگر در منوی آن دانست؛ زیرا چیزبرگر جز محبوب‌ترین غذاهای فست‌فودی محسوب می‌شود.

طبق نظر افرادی‌که تجربه سرو غذا در این مکان را داشته‌اند، پیتزا فرانسه یکی از بهترین غذاهای این رستوران است. همچنین شما می‌توانید انواع مرغ سوخاری، پیاز سوخاری و… را سفارش داده و به‌عنوان پیش‌غذا میل کنید. نورپردازی خوب محیط را می‌توان از بارزترین ویژگی‌های پیتزا پوتک دانست که به‌دلیل استفاده از ترفندی عالی برای نورپردازی محیطی رمانتیک برای شما می‌سازد. غذاها در این رستوران نسبت به کیفیت، قیمتی مناسب دارند. اگر هنگام سفر به مشهد دنبال محلی برای سرو فست‌فود بودید، حتماً به پیتزا پوتک سری بزنید و از غذاهای مرغوب آن میل کنید.

روشی برای رزرو تور مشهد هوایی

بسیاری از اشخاص قبل از سفر دنبال روشی مطمئن برای رزرو تور هستند. مراجعه به سایت‌های اینترنتی را می‌توان یکی از ساده‌ترین و درعین‌حال مطمئن‌ترین روش‌ها برای رزرو تور، بلیط و هتل دانست. علی بابا بزرگ‌ترین شرکت ایرانی محسوب می‌شود که با ارائه خدمات گردشگری به‌صورت آنلاین درحال فعالیت است. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید تور، بلیط و هتل موردنظر خود را رزرو کنید.

برای سفر از مشهد به کیش می‌توانید لیست تور مشهد کیش علی بابا را مشاهده نمائید.

در این مطلب با نحوه رزرو تور مشهد هوایی و دو مورد از بهترین فست‌فودهای این شهر آشنا شدید. اگر تجربه سرو غذا در آس برگر یا پیتزا پوتک و شرکت در تور مشهد از تهران را دارید، نظرات خود را درباره این موضوعات با ما به‌اشتراک بگذارید.

کد خبر 464328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.