کار یووه و ناپولی به درگیری لفظی کشیده شد

رأی جدید اتخاذ شده در مراجع فوتبالی ایتالیا مبنی بر برگزاری مسابقه یوونتوس و ناپولی منجر به حواشی و درگیری‌های تازه‌ای شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، دیدار دو تیم یوونتوس و ناپولی به دلیل شرایط عجیبی که به همراه داشت در میانه نیم فصل اول لغو شد و در نهایت کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا تصمیم گرفت سه امتیاز مسابقه را به یوونتوس بدهد.

هرچند بانوی پیر در اولین مرحله قضاوت پیروز بود، اما در ادامه و با دادخواهی سران ناپولی حق به این تیم داده شد و قرار شد تا دیدار دو تیم یوونتوس و ناپولی در قالب یک مسابقه معوقه برگزار شود. همچنین تصمیم ابتدایی که باعث کسر یک امتیاز از ناپولی شده بود برگشت تا بدین ترتیب یک امتیاز به حساب ناپولی اضافه شود.

برای شرح بیشتر ماجرا باید اشاره کرد که بازیکنان یوونتوس آماده حضور در مسابقه برابر ناپولی بودند، اما تیم مقابل به دلیل مشکلات ناشی از ابتلای چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا و قوانینی که در ایالت ناپل به ثبت رسیده بود قادر نبود به تورین سفر کند و همین مسئله باعث ناتوانی بازیکنان ناپولی برای حضور در زمین مسابقه شد.

حواشی و اتفاقات تا مدت‌ها پس از این بازی ادامه داشت و سران هر دو تیم اظهارنظرهای متفاوتی در خصوص این اتفاق داشتند. در یکی از مصاحبه‌ها آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس با کنایه به ناپولی برای حاضر نشدن در زمین مسابقه گفته بود: برای سایر تیم‌ها متأسفم که با وجود بازیکنان کرونایی خود مجبور بودند در زمین بازی حاضر شوند و امتیاز از دست بدهند.

صحبت‌های پیرلو به نوعی طعنه به سران ناپولی بود که به زعم پیرلو، قصد داشتند بازی را به تعویق بیندازند تا در زمان مناسب‌تر و با حضور تمامی بازیکنان به مصاف رقیب دیرینه خود بروند. البته این چیزی است که یوونتوسی‌ها به آن اعتقاد دارند و دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی اظهار نظر متفاوتی در رابطه با این قضیه داشته است: فکر می‌کنم که پیرلو باید به اندازه یک مربی رفتار کند و او در جایگاهی نیست که در رابطه با مسائل اینچنینی اظهارنظر کند. پیرلو یک وکیل نیست که بتواند تشخیص بدهد چه اتفاقاتی افتاده و ما مطمئناً به خاطر دستورالعمل‌های بهداشتی و شرایط کرونایی قادر به سفر به تورین نبودیم.

با توجه به حواشی و مصاحبه‌های متعدد، بازی معوقه یوونتوس و ناپولی جذابیت بیشتری پیدا کرده و پیروز این نبرد می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

کد خبر 464324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.