بسیج دوباره برای ساماندهی کارتن‌خواب‌های مشهد از امشب

رئیس شورای شهر مشهد از مدیران مناطق شهرداری درخواست کرد که از امشب که دمای هوا به ۹ درجه زیر صفر می‌رسد، با بسیج اکیپ‌های خدمات شهری، سازمان‌های مردم‌نهاد و شوراهای اجتماعی محلات، کارتن‌خواب‌ها را در اسرع وقت به گرمخانه‌ها منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بنابر پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، مشهد هفته‌ای بسیار سرد پیش‌رو خواهد داشت و این موضوع اگرچه نگرانی ما درباره وضع کارتن‌خواب‌ها را افزایش داده است؛ اما با بسیج انسانی و ستادی که در سازمان اجتماعی و فرهنگی و مناطق شهرداری پیرامون موضوع ساماندهی کارتن‌خواب‌ها طی این مدت به‌وجود آمده، دلمان محکم است که می‌توانیم شعله‌ای دیگر از گرمای همدلی خود را به نمایش بگذاریم و همچون روزها و هفته‌های گذشته امیدوارکننده و پیش‌ران گام برداریم‌.

ضمن سپاسگزاری از شهرداران محترم مناطق ۱۳ گانه در همراهی و اجرای مأموریت "شهرداری تمام‌ساحتی" طی گام‌های پیشین، از همه این عزیزان خواهشمندم از امشب که دمای هوا به ۹ درجه زیر صفر می‌رسد، با بسیج اکیپ‌های خدمات شهری، سازمان‌های مردم‌نهاد و شوراهای اجتماعی محلات، با اشرافی که بر محل‌های تجمع کارتن‌خواب‌ها دارید آنان را در اسرع وقت به گرمخانه‌ها منتقل کنید.

خیرین و مردم عزیز، نیکونهاد و نیکوکارمان هم جهت مشارکت در موضوع سرپناه شبانه "سرای مهر" می‌توانند از این دو مسیر یاریگر ما باشند:

تماس با مرکز ۱۳۷
تماس با حوزه اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی با شماره تماس ۳۱۲۹۷۲۳۲ (از ساعات ۷ الی ۱۶) "

کد خبر 464268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.