استفاده ۵ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز از درس‌نامه برای آموزش

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: ۵ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز از درس‌نامه برای آموزش خود استفاده می‌کنند و سایر دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و آموزش‌های تلویزیونی، درس‌های خود را پیش می‌برند. ۲۳ هزار دانش‌آموز دیگر نیز از بستر شبکه شاد استفاده می‌کنند و برخی به‌طور مشترک از شاد و آموزش تلویزیونی استفاده می‌کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، فرزاد نامجو در این تماس تلفنی با اشاره به اینکه آموزش در دوران کرونا به‌صورت غیرحضوری دنبال می‌شود و از طریق فضای مجازی به‌صورت اسکای روم و استفاده از شبکه شاد است، اظهار کرد: تمایل داشتیم این آموزش‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود و در وضعیت امتحانات نیز برگزاری آزمون به‌صورت حضوری را مدنظر داشتیم اما وضعیت شهرستان نارنجی است و آموزش‌ها غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: ۵ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز از درس‌نامه برای آموزش خود استفاده می‌کنند و سایر دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و آموزش‌های تلویزیونی، درس‌های خود را پیش می‌برند. ۲۳ هزار دانش‌آموز دیگر نیز از بستر شبکه شاد استفاده می‌کنند و برخی دیگر به‌طور مشترک از شاد و آموزش تلویزیونی استفاده می‌کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان زابل درباره ارتباط با معلمان، بیان کرد: با معلمان خود ارتباط تنگاتنگی داریم؛ ۸۵ درصد معلمان سیستان و بلوچستان بومی هستند که این موضوع نقطه قوتی برای آموزش‌وپرورش زابل است. کارشناسانی را مشخص کردیم تا از مدارس و وضعیت آموزش مدارس بازدید داشته باشند.

وی در این تماس ضمن پرسش از وضعیت آموزش ۴۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان زابل بر ارتباط هرچه بیشتر دانش‌آموزان با معلمان تأکید کرد و درباره وضعیت سکونت معلمان غیربومی در شرایط کرونا پرسش کرد.

وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: ارتباط شما با مدیران باید همه‌روزه باشد. ۳۰۰ مدرسه دارید که باید بازدید از این مدارس بین همکاران تقسیم شود.

وزیر آموزش‌وپرورش ضمن تأکید بر اینکه باید از مدارس بازدید سرزده صورت گیرد، بیان کرد: باید دانش‌آموزان را مانند فرزندان خود بدانیم و اطمینان پیدا کنیم حتی یک نفر از آموزش دور نمی‌ماند تا بتوانیم این سال تحصیلی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

کد خبر 464239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.